יום שני, 9 במרץ 2020

רולדת תמרים בטעם שוקולד.










קליית גת נכנסת לקטגוריית הממרחים המתוקים ומשיקה בימים אלו ממרח תמרים טבעי וממרח תמרים בטעם שוקולד. שני הממרחים, עשויים רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא תוספת סוכר. 






כולנו ובעיקר ילדינו אוהבים מאוד ממרחים מתוקים. קטגוריית הממרחים המתוקים בישראל נאמדת ב 257 ₪ בשנה. הממרחים המובילים בקטגוריה הם שוקולד (22%) ואגוזים (41%)
קליית גת  מי שמובילה את עולם מוצרי תמרים עם מוצרי הסילאן, התמרים. מרחיבה את סל מוצריה ומתבססת בקטגוריית הממרחים המתוקים. החברה נצמדת למגמות הבריאות במזון ומשיקה שני סוגי ממרחים: ממרח תמרים טבעי וממרח תמרים בטעם שוקולד.




רולדת תמרים בטעם תמרים או בטעם שוקולד לבחירתכם
לבצק
3 כוסות קמח תופח
חצי כוס סוכר
שתי חבילות סוכר וניל
שמנת חצודה 150 מ"ל
חלמון ביצה
ללוש הכל ולהכניס ועטוף בניילון ולהשאיר לפחות שעה

ההכנה
לחלק את הבצק לשלושה חלקים לרדד כל עלה ולמרות מצנצנת ממרח התמרים שאתם בוחרים מתוך השתיים שציינתי מעל
לפזר אגוזי מלך שבורים
לדלדל, להעביר לתבנית עם ניר אפיה, לפרוס את הרולדות רק עד מחצית
להקציף חלבון ביצה עם חצי כפית סוכר ולמרוח על גבי הרולדות
לפזר שומשום או קוקוס אפוי.
לאפות עד הזהבה. 





ממרחי התמרים החדשים של קליית גת עשויים מתמרים טבעיים מזן מג'הול הנחשב לאחד מסוגי התמרים המעולים והאהובים ביותר, הם עשויים רכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ולכן הארומה וטעם הפרי הטבעי נשמרים בהם באופן מקסימלי.
ממרח התמרים הטבעי מכיל 100% תמרים ונושא את הסימון הירוק.
ממרח התמרים בטעם שוקולד מכיל 94% תמרים ו-6% קקאו.  הממרח ללא תוספת סוכר ומקור הסוכר בו הוא התמרים בלבד. הממרח קיבל סימון אדום משום שהוא מכיל יותר מרכיב אחד.

ממרחי התמרים החדשים של קליית גת מיועדים למריחה על לחם ותוספת וליוגורט, הם מתאימים גם לאפייה כמלית טבעית למאפים ביתיים, וכן לשימוש בתבשילים בהם יש צורך להוסיף מעט מתיקות או להסמיך את התבשיל.

את ממרחי התמרים החדשים של קליית גת, כמו גם את כל מוצרי קליית גת, ניתן להשיג בשופרסל ובחנויות המובחרות. הם מגיעים בצנצנת המכילה 440 גרם ומחירם המומלץ: 14.90-15.90 ₪.

שני הממרחים כשרים בהשגחת הבד"ץ חוג חת"מ סופר בני ברק, ללא חשש  טבל ערלה ושביעית. 
מותג קליית גת נמצא בבעלות מלאה של חברת ליימן שליסל  אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר 
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה