יום שישי, 6 במרץ 2020

"נביעות" או "לא להיות"








מקפידים לשתות מים? 
מזכירים לילדים לקחת בקבוק מים  כאשר הם יוצאים מהבית? 

אני מסתובבת עם בקבוק מים כל יום כל היום. בבית ומחוץ לו תמיד תראו אותי עם בקבוק של 500 מ"ל בהישג ידי, מתוך הקפדה ואחריות אישית לשתיה מאוזנת בחורף ובקיץ. 



"נביעות", חברת המים המינרליים החדשנית, משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוקי 500 מ"ל ToGo בשיתוף פעולה עם דיסני עליהם יככבו הדמויות האהובות והנצחיות של דיסני.

בין הדמויות שיזכו להופיע על גבי תוויות הבקבוקים ניתן יהיה למצוא את אנה ואלזה מסדרת הסרטים "לשבור את הקרח" בגרסתן המעודכנת ב'לשבור את הקרח 2', ואת הסמלים הנצחים של דיסני, מיקי מאוס ומיני מאוס. 
את המהדורה המיוחדת יהיה ניתן למצוא במארזי שישייה של בקבוקי 500 מ"ג בגרסת בקבוק הספורט עם הפיה הנסגרת. הבקבוקים האישיים מתאימים לצריכה מחוץ לבית מהלך שגרת היום או בבילוי אחר הצהריים.














חברת נביעות מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים ובכדים, וכן משקאות בטעמים עדינים על בסיס המים המינרליים הטבעיים, בבקבוקים. בשנת 1989 השיקה נביעות לראשונה את בקבוקי המים המינרליים הטבעיים. מאז הקמתה שומרת נביעות על אופי פורץ דרך, פיתוח מוצרים חדשניים ושיפור מתמיד של מוצריה ושירותיה. בשנת 1991 הקימה החברה את "נביעות בר" והחלה לעסוק בהפצה ישירה של מים מינרליים טבעיים בכדים ללקוחות פרטיים ועסקיים.
הרכב המינרלים של נביעות מכיל מגנזיום, סידן ופלואוריד טבעי ונחשב לדל בנתרן. מערך אבטחת האיכות של נביעות עומד בתקני איכות מחמירים והם מבוקרים על ידי גורמים חיצוניים מוסמכים. נביעות שמחה להמשיך לספק לצרכנייה את המים המינרליים הטבעיים והבריאים ביותר בישראל.














ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה