יום ראשון, 8 במרץ 2020

נחשפה קולקצית אביב 2020 בתצוגת האופנה של גולברי - ביום האישה הבינלאומי







בית האופנה GOLBARY חשף את קולקציית אביב- קיץ 2020 
בתצוגת אופנה מרשימה ביום האישה הבינלאומי 08.03.2020 
בצל בהלת הקורונה  צעדו הדוגמניות עם מסכות שעצבו בהשראת הקולקציה החדשה




אמש, בערב חגיגי במיוחד התקיימה תצוגת האופנה השנתית של בית גולברי. 
מיטב הדוגמניות הישראליות תופפו ברגליהן על מסלול התצוגה בדגמים מרהיבים שיגיעו בקרוב לסניפי גולברי. 

 





בקולקציה החדשה מככבים הרבה הדפסים אופנתיים: הדפסי פרחים ועלים, הדפסי נקודות בכל הגדלים,
הדפסי צבעים לצד פרינטים אופנתיים, רקמות, שיבוצי ניטים, בדי תחרה ובדי שיפון בשילוב צבעים קיציים, חזקים, מגוונים ומלאי חיים.
קברניטי בית האופנה גולברי, החליטו לחשוף את קולקציית אביב קיץ 2020 בתצוגת אופנה מרשימה במיוחד, דווקא ביום האישה הבינלאומי. מעבר לחשיפת הקולקציה החדשה, בכירי החברה הפונים לקהל הנשי, פועלים במהלך כל השנה למען שוויון, זכויות וקידום האישה, החל מלקלוט נשים בכירות להנהלת החברה למעגל העבודה של נשים מכל קצוות הארץ, לתרום ולהתנדב לעמותות העוסקות בנושא ועוד. 




בתצוגת האופנה של גולברי, שנערכה השנה בגני התערוכה בתל-אביב, לא התעלמו מבהלת הקורנה ו 25 הדוגמניות עלו על המסלול עם מסכות פנים שעוצבו בהשראת הקורנה. 
בקולקציית אביב -קיץ 2020 של גולברי מככבים הרבה הדפסים אופנתיים: הדפסי פרחים ועלים, הדפסי נקודות בכל הגדלים, הדפסי צבעים לצד פרינטים אופנתיים, רקמות, שיבוצי ניטים, בדי תחרה ובדי שיפון בשילוב צבעים קיציים, חזקים, מגוונים ומלאי חיים.

הקולקציה בניצוחו של יעקב גולברי המעצב הראשי, עשירה, מגוונת ומציעה לאישה מלתחה שלמה במבחר טרנדים, גזרות ומגמות אופנתיות שתלווה אותנו במהלך כל שעות היממה, בעונה הנוכחית.




המגמות הבולטות במלחתה לעונה הקרובה: טרנד הנקודות - שילוב נקודות המגיע בכל ורסיה אפשרית מנקודות קטנות ועד גדולות ודומיננטיות. נקודות בצבעים או בשחור/לבן. את הנקודות נפגוש כמעט בכל מקום: על גבי חולצות שיפון, חולצות מכופתרות, חולצות עם קשירה ושרוולי מלמלה ואפילו על מכנסיים, שמלות ואוברולים. 



טרנד הפרחים - מלווה אותנו כבר מספר עונות, מקבל העונה חיזוק עם צבעים והדפסים חדשים. המון פרחים קטנטנים, פרחים מעודנים, פרחים בגוונים בהירים וטבעיים, ופרחים רומנטיים אשר יככבו על שמלות שיפון, מעטפת עם וולן וקשירה, שמלות באורכי מידי ומקסי לצד חולצות שיפון נשפכות בצבעוניות מעודנת ורכה.

טרנד נוסף שבולט בקולקציה: צבעוניות חזקה - צבעי הקיץ מגוונים, מלאי חיים. המון אדום קורל, ירוק, כחול רויאל, ורוד פוקסיה וצהוב. אנחנו נראה אותם בשמלות, ז'קטים, חולצות טי- שירט עם הדפסים, אוברולים ואף מכנסי דריל למיניהם. בין היתר נראה שילובים בין הצבעים בטוטאל לוקים מושלמים.

כמו כן כיכבו בתצוגה פריטי הלורקס/נוצצים - ללא ספק פריטים המתאימים לכל אירוע או לשדרג כל הופעה ללוק היומי, החל משמלות מעטפת, שמלות פייטים, חולצות מלאות ברק, חולצות עם שרוולי מלמלה וקשירות בצוואר, ג'קטים וחצאיות בדגמים שונים.



בפינאלה של תצוגת האופנה חשף המותג גולברי קולקציית שמלות ערב אלגנטיות 
מגוון שמלות ערב שחורות אלגנטיות באורכים שונים: משמלות מתחת לברך לאורכי מידי ומקסי. שמלות עם גזרות מעטפת וקשירות במותן המחמיאות ויוצרות גזרה מחמיאה. קולקציה של שמלות מאובזרות ביהלומים, פייטים, אבזמים ובפריטים המשלבים ערך יוקרה. לצד השמלות ניתן לראות בקולקציה גם אוברולים מחויטים או קלילים, במראה אלגנטי, מכנסיים מחויטים לצד חולצות שיפון וז'קטים, בצבעים בולטים כמו: אדום, ורוד, סגול ועוד.

לאורך כל התצוגה בלטו העונה אביזרי האופנה והתיקים של גולברי, מגוון עשיר לכל שעות היום, מתיקי קלאץ' קטנים ונוצצים לערב ועד תיקי קש לחופשה או לים, תיקי צד או יד לעבודה, תיקי פאוץ' ועוד. גם התיקים מגיעים בצבעי הקיץ: ורוד, כחול, אדום, שחור/לבן, צבעי זהב וכסף ועוד.

לצד התיקים אקססורייז, כמו: כובעי קש רחבי שוליים, כובעי מצחייה, מגבות חוף מעוצבות, מגגון ענק של תכשיטים, חגורות עם טאץ' נוצץ ועוד.



מחירים לצרכן:

מכנסיים החל מ: 199.90 ₪
חולצות החל מ: 99.90 ₪
חצאיות החל מ: 199.90 ₪
שמלות החל מ: 199.90 ₪
ז'קטים החל מ: 199.90 ₪
אוברולים החל מ: 299.90 ₪
כובעים ב: 79.90 ₪
תיקים החל מ: 79.90 ₪
שרשראות החל מ: 119.90 ₪
צמידים ועגילים החל מ: 89.90 ₪
חגורות ב: 139.9 ₪
מידות: 36-48
ניתן להשיג בסניפי רשת גולברי ובאתר



 


























ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה