יום שני, 16 במרץ 2020

ממש כאילו כמוני וגם קצת אחרים-ספר ילדים חדש






בספר החדש שהגיע לידי השבוע פגשתי 26 סיפורים קצרים מחורזים הקוראים לצעירים להתוודע לסיפורים על ילדים אחרים ולהשתתף בחוויות המתוארות תוך הזדהות עם התחושות המשותפות לכולם. 

הספר מיועד לילדי הגן וראשית קריאה ובולטים בין נושאים כמו אהבת הטבע, ידידות, אהבת בעלי חיים וחברים.  יש סיפור על ארנבת, יש סיפור על המשורר הצעיר, על החלילן, ועל מתכון פשוט על יום של חום ושיעול ועל הכי הכי הכי... 












"ממש כאילו כמוני וגם קצת אחרים" נבדל מעט מספרי ילדים שרווחים היום. הוא אולי קצת אחר, אבל דווקא בהיותו כזה, הוא מאיר עיניים ושובה את הלב.






סופי רחלנקו היא אמנית, סופרת ומורה, בת למשפחה של אמנים אמה ציירה ופיסלה וסבה צייר פורטרטים. היא עצמה התבלטה בציור כבר בילדותה והציגה במהלך השנים שש תערוכות יחיד בארץ ובצרפת. בעלת תואר ראשון בתולדות האמנות, תואר ראשון בתרבות צרפת ואמנות התאטרון ותואר שני בספרות צרפתית. במשך 34 שנים עסקה בהוראת השפה הצרפתית ותולדות האמנות.
זכתה במילגה מטעם ממשלת צרפת ולמדה בפריז במשך שנה במרכז לחקר והוראה של השפה הצרפתית והפצתה בעולם.
ילידת 47, בלבוב שבברית המועצות (כיום אוקראינה). בגיל 13 עלתה עם משפחתה לארץ למעברת נוף ים, שם שהתה כ-6 שנים. בהיותה בת 18 נפטר אביה והיא ואמה עברו להתגורר ברמת אביב בה היא חיה עד היום.
את תלאותיה של המשפחה בדרכה לישראל ואת השנים הראשונות בארץ תיארה סופי בספרה "התכתבות בכיוון אחד". כמו כן, הסיפור המשפחתי שלה שכולל 132 תצלומים, תועד במאגר המידע של בית התפוצות.
זהו ספרה השביעי – החמישי בעברית. שני ספריה הראשונים ראו אור בצרפת.




"ממש כאילו כמוני וגם קצת אחרים". לרכישה ישירה בהוצאת "אצבעוני", בטלפון 03-687-4267
או במייל: sophie52@bezeqint.net



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה