יום שלישי, 3 במרץ 2020

אתם חייבים לחלוק איתי חווית טיפול פנים משולב בעיסוי גוף אצל ורדה פלישמן ברעננה.





הכרתי את ורדה-הילת האור באקראי כשישבתי במסדרון מחוץ לדלת מקבילה, ממתינה לקראת דיקור סיני. שפע חומר מקצועי שהיה סביב משך את תשומת לבי והתחלתי לקרא ולהתעניין. כשנכנסתי לדיקור המשכתי לשאול את עדי המדקרת שלי אם היא מכירה והאם התנסתה. כשהמחמאות החלו לזרום היה לי ברור שאתקשר. כשקבעתי תור לדיקור הבא גם קבעתי גם לעיסוי. התוצאה הייתה שיצאתי מרוצה ומסופקת כי עיסוי שכזה לא קבלתי מזמן. 

השבוע בחרתי להרחיב את מעגל הטיפולים שלי אצל ורדה. בחרתי טיפול פנים ועיסוי משולב ואני רוצה לשתף אתכם בגודל החוויה איתה יצאתי אחרי שלש שעות שלמות בקליניקה! 
ורדה פלישמן (53) מי שפרשה לפני שנים ממקצוע הנהלת החשבונות עברה לתחום הבריאות והיופי מתוך אהבה עמוקה שקיננה בה שנים. בקליניקה ברחוב אחוזה 198 ברעננה תפגשו אישה קטנה-גדולה המטפלת בלקוחות במקצועיות באווירה רגועה, נעימה ומפנקת, שבמקביל לא מפסיקה ללמוד ולהשתלם בכל מקצועות היופי והתחום הטיפולי הנרחב. 







כשנכנסתי לחדר התקבלתי לצלילי מוזיקה שקטה באור מעומעם ונתבקשתי לבחור איזה תה עלים אני מעדיפה. כשסיימתי למלא את כרטיס המטופלת כבר הייתה המיטה מוכנה, מתאימה בדיוק לנוחות שלי כי העדפתי לשכב על הצד ולא על הבטן. העיסוי המפנק התחיל. שמנים שרקחה במיוחד למעני, אבנים חמות וידיים מקצועיות גרמו לי לשקוע בשקט פנימי עמוק ורוגע שהדגיש את הניגוד הגמור לשאון העיר השוקקת שמעבר לדלת. 

לאחר שעה של עיסוי הוליסטי שלא הסתיים, התחיל טיפול הפנים. 
בחרתי טיפול פנים משולב מתוך היצע רחב של טיפולים ועליהם תוכלו ללמוד יותר מהרשימה הבאה: אקנה וכתמי עורטיפול אנטי אייג'ינגפילינגים מקלפיםמזותרפיה,טיפולי יופי לפני ארועניקוז לימפטי לפנים. מצטרפת שורה ארוכה של טיפולים שונים שכל פרטיהם מרוכזים כאן 













בשלב ראשון ערכה ורדה ניקוי עור עדין באמצעות סבון גרגירים והשלימה בעיסוי מרגיע כדי להכין את עור פני לתהליך. יש לציין שהעיסוי שקדם לטיפול הכניס אותי לסוג של רגיעה עמוקה וכל מגע נוסף בעקבותיו, היה סוג של הנאה צרופה גם אם היו בין החומרים הפעילים מרכיבים שבזמן "שעשו את העבודה" עיצקצו קלות כמתבקש, בדרך לגרום לי ולהראות אותי זוהרת. 

בשלב הבא כשהכל מלווה באבנים חמות פינוקי רקע, תה צמחים קר ונינוחות של רפיון אברים, הגיעה חלקה של מסכת ההתפחה. מסכה שרקחה ורדה ממש לצידי תוך שהיא משלבת מרכיבי אבקות טבעיים, שמני צמחים שהפכו לעיסה שהתיישבה על פני וכוסתה ברשת מגן לפני שהונחה עליה מסכה חשמלית מחממת. הפנים נכנסו לשלב "האפייה" ובמקביל המשיכה וורדה בעיסוי הגוף (חלק ב' של העסוי).

תחושת הפינוק שחלחלה בי והתענוג הצרוף שהיו מנת חלקי לאורך כל הטיפול העניקו לי כייף גדול.
כשהתפחת העור והכנתו לפילינג הסתיימה. נוקו הפנים. ורדה השתמשה שוב בעיסוי אבנים חמות על פני, ניקתה את הגבות למשעי ועברה לטיפול מיוחד של כוסות רוח, מה שהגביר את זרימת הדם על פני והאיץ את תהליך הפרדת רקמת העור מהשריר במטרה להביא את עור פני הכי מוכן שאפשר לקראת הפילינג.

הפילינג בהמסה היה סוג של חוויה. הרגשתי עצקוץ קל וכבר הסתקרנתי לצפות בתוצאות. כשפרק הזמן תם הופתעתי לשמוע את ורדה פותחת את חלון הקליניקה וקוטפת מהאדנית עלי אלוורה טרייה!! כן חברים. באמצעות ג'ל אלוורה שנקטף לפני שנייה מהגינה נטרלה ורדה את המסכה ועברה מיד לשימוש במכשיר הגלווני שעבד בעיקר סביב שמורות עיני הכהות. 
כמובן שבקשתי הסבר לתהליך ולמדתי שבאמצעות תדר חשמלי נמוך, מגנטיות וחומר סינרגטי מתאים על בסיס פפטידים, (סרום פפטידים מרוכז,) מבצע המכשיר עיסוי והחדרה מהירים ועמוקים יותר. 







חשוב לי לציין שאני מקפידה לשאול תמיד על החומרים. המוצרים בקליניקה הם מהטובים ומהאיכותיים הקיימים בעולם הקוסמטיקה ובהם דרמלוסופי, ביופור, ניוסקין, הולילנד קוסמטיק ופיוריטי. כשכולם מאושרים על ידי משרד הבריאות. חלק החומרים שבשימוש נרקחים על ידי ורדה והיא משלבת תמציות של חומרים פעילים ושמנים בהתאם לעור הפנים. אין ספר שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את הטיפול המתאים עבורם מבין מגוון שיטות הטיפול.

אך הטיפול טרם תם ובטח שלו נשלם. עוד עיסוי אבנים חמות (לו ידעתם כמה שזה כייף...) ולקינוח עיסוי עדין ומריחת קרם מתערובת אישית ושמנים שלאחריהם יכולתי להביט במראה ולגלות עד כמה אני זוהרת. (וקצת פרועת שיער...)






כשהטיפול הסתיים ועמו עיסוי הגוף, כבר השלמתי זמן של 3 שעות בקליניקה, ולפני שנפרדנו בחיבוק, זכיתי לכוס תה צמחים קר והמון סיפוק בעודי מתבוננת המראה.

טיפול פנים מכל סוג שתבחרו מתוך הרשימה שכאן הוא לא רק טיפול מניב תוצאות הוא גם סוג של חוויה הוליסטית לגוף ולנשמה. צלצלו לורדה היא מקצועית ומקסימה. 
הטיפול הבא שלי יהיה בשיטת הפלזמה לטשטוש נפיחות וכהיות מתחת לעיניים. 




ורדה פלישמן - הילת האור
מטפלת הוליסטית, מעסה רפואית וקוסמטיקאית פרא רפואית
נייד 054-4984095
אחוזה 198 מרכז גולן, רעננה, קומה א' חדר 122 (יום טיפולים בצפון- בנשר).

























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה