יום חמישי, 19 במרץ 2020

בצק עלים במילוי ממרח שומשום בטעם שוקולד.





שפע הזמן הפנוי שעומד לרשותי בימים אלו כמו אצל רבים שכמותי, מעורר בי את יצר האומנות ומכניס אותי למטבח בשמחה. אמנם הילדים גם הם וצפונים בבתיהם בהתאם להוראות משרד הבריאות, אבל אני מכינה מטעמים, אורזת במשלוחים ושולחת עם בעלי שמשאיר להם מאחורי הדלת.






את יצירת האומנות הזו הכנתי השבוע בזכות הממרחים המתוקים מבוססי הטחינה הגולמית מבית אחוה. שלושה ממרחים ייחודיים שהגיעו להתנסות השבוע. ממרחים שכייף למרוח על מצה, על קרקר, על לחם, טוסטים ובאפיה. הממרחים  בשילוב הטעמים הציבו אותי בפני הדילמה במי מהם להשתמש ראשון. התמודדו איתי בדילמה - ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם סילאן או ממרח שומשום עם דבש. כשנפל הפור בחרתי בשוקולד.


בצק עלים במילוי ממרח שומשום בטעם שוקולד.
מרכיבים:
חבילת בצק עלים מרודד
צנצנת ממרח שומשום בכל אחד מהטעמים שתבחרו (3 אופציות כאמור)
ביצה להברשה 
אבקת סוכר

ההכנה
על גבי ניר אפיה לרדד את בצק העלים וליצור שני עיגולים בגודל זהה. (אני יצרתי בתחתית של תבנית אפיה מתפרקת)
למרוח שכבה נדיבה של ממרח שומשום בטעם שוקולד/סילאן/דבש
להניח מעל את העגול השני
לחלק את הבצק ל 16 חלקים בדיוק כמו שמחלקים פיצה למשולשים
לגלגל כל משולש סביב עצמו פעמיים ולחבר כל שניים בפינה
להבריש ביצה טרופה ולאפות עד הזהבה בחום 180 מעלות
להוציא ולבזוק אבקת סוכר (לא חובה)





חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משווקת לרגל חג הפסח ממרחי שומשום מתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא: ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם דבש, ממרח שומשום עם סילאן וממרח שומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר. ממרחי השומשום המתוקים של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד, מצטרפים לממרח החלוה האהוב של אחוה. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים.








לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שומשום עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר ליהנות ממצה מתוקה בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו"


כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. כשר לפסח בהשגחת בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 – 11.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 















ריקי ברוך 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה