יום שישי, 20 במרץ 2020

תכירו מגוון משחקי חשיבה ויצירה לשהות משותפת בימי ההסגר בבית









מאז ומתמיד העדפתי לחשוף את ילדי לפעילויות הדורשות תרגול ורכישת מיומנויות, עידוד חשיבה, עבודת צוות ומשחקי חברותא שיפתחו אותם מנטלית וקוגניטיבית.
עתה כשהשהייה בבית הכרחית, ואין אופציה לצאת לחוף הים, למגרשי המשחקים וגם לא למופעי תרבות ופנאי, ראוי למלא את הזמן המשותף הורים וילדים סביב משחקי קופסה מאתגרים, ולקיים פעילות משותפת שתרחיק את כולם 0גם את המבוגרים!!) מהמסכים.
בימים אלו משיקה חברת אקספלור toys מקבוצת חגים נחלים, יבואני משחקי חשיבה ויצירה לילדים מבחר משחקים מקסימים שכוללים משחקי קופסא, קלפים וקוביות שיהפכו את השהייה המשעממת בבית לחוויה מהנה לכל המשפחה. 









 קיובולו: "מי יכול לסיים את המגדל שלו ראשון?" משחק קוביות שמאד יזכיר לכם את המשחק הקלאסי טטריס בשילוב של המשחק פוקר. הרעיון הוא ליצור את המגדל המושלם (לפי חוקי המשחק) ראשון לפני היריב. במקביל תמנעו מהיריב שלכם לבנות את המגדל שלו. ניתן לשחק בו לבד, גם ללא יריב. משחק שעובד על חשיבה יצירתית ,מהירות תגובה. המשחק מכיל חלקים קטנים, אינו מיועד לילדים מתחת לגיל-3.
מחיר מומלץ צרכן: 89-99 ₪ - ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות. 









אבדות ומציאות: איבדתם משהו? אין בעיה! במשחק הזה עליכם להיות מהירים וזהירים: זיכרו את התמונות, הפכו את הקלף והכריזו את שם החפץ שהופיע באותו רגע לפני שהיריב שלכם יעשה זאת. הודות למגוון דרגות הקושי, גם הורים וגם ילדים יצליחו ליהנות מ"אבידות ומציאות". הצד הקדמי של הקלף מציג מספר חפצים. בצד האחורי מופיע חפץ נוסף. האם תוכלו לזהות איזה חפץ נמצא הרגע? מטרת המשחק: להיות השחקן הראשון שמוצא את החפץ האבוד, שהופיע על גבי הצד האחורי של כל קלף. 

המשחק מתאים מגיל 5 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪



קיטו: משחק חשיבה חדש בקצב מהיר לכל המשפחה. המטרה, להיות הראשון לזהות את הסמלים החסרים מכל קלף ולאסוף את מירב הנקודות. תצעקו "KEETOO" כדי להוציא מריכוז את מהשחקנים האחרים ולמנוע מהם לפענח את הפרטים החסרים לפניכם. 

מחיר מומלץ לצרכן:69.90 ₪. ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות. 








לוזר: חשבו פעמיים לפני שאתם מתעסקים עם כישוף או שאתם עלולים לבלות את שארית חייכם כצפרדע! במשחק הקלפים השובב הזה, המשלב בלופים וטקטיקה אין מנצחים: או שאתם בטוחים, או שאתם לוזרים. אז נסו לעמוד בקצב של ערכי הקלפים והשתמשו באפקטים של הקלפים המשוגעים לטובתכם על מנת לשרוד. וזכרו: אם אתם מפסידים פעמיים, שום שיקוי לא יעזור לכם! מיועד ל-3-6. 

מחיר מומלץ לצרכן:99.90 ₪.






הקיפוד המתגלגל:
מתחת עצי היער, הקיפודים ממהרים בחזרה לביתם החם והנעים. עליכם לעזור לקיפוד להגיע לביתו, על ידי גלגול הכדור הפרוותי ואיסוף מאכלי יער כגון עלים, תפוחי עץ ופטריות. ניתן לשחק את המשחק בשני אופנים: במשחק שיתוף הפעולה כל השחקנים עוזרים לקיפוד אחד לברוח מהשועל שעוקב אחריהם. המטרה: להוביל את הקיפוד הביתה לפני שהשועל יתפוס אותו. האופן שני הוא משחק תחרותי בו הקיפודים של השחקנים מתחרים זה בזה. המטרה של כל שחקן היא להביא את הקיפוד שלו הביתה ולהגיע ראשון! 
המשחק מתאים מגיל 4 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן: 129.90 ₪


















ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה