יום רביעי, 27 במרץ 2024

תכירו את הסדרה החדשה טבעונית וללא גלוטן, של חטיפי חלבון - PROTEIN MAXX VEGAN

 


כמי שמקפידה על נוכחות סדירה בסטודיו ובחדר הכושר אני יודעת שצריכת חלבון היא הבסיס הנכון לבניית מסת שריר. תזונה עשירת חלבונים היא יסוד הכרחי לגוף חזק, מה שמספק אנרגיה טובה ומסייע בשמירה בפני עליית אחוז השומן המיותר בגוף.

אחת הדרכים בהם אני נוקטת היא אכילת מזונות עשירי חלבונים והדרך הנוספת היא צריכת תוספי תזונה שנמצאים אצלי באורח קבע בתיק האימונים וביציאות מהבית לשעות ממושכות. 



איזה טעם אתם בוחרים?

ואתם - דואגים לאכול יוגורט/קוטג'/קופסת טונה מיד אחרי אימון?
שמים לב לכמויות החלבון שאתם צורכים במהלך היום?
צריכת החלבון היומית המומלצת (RDA) מבוססת על הכמות הדרושה ליחידת משקל גוף.
ה- RDAלמבוגרים הוא 0.8 גרם לק"ג משקל גוף, ובערך 10-35% מסה"כ צריכת הקלוריות היומית.

חברת "סיטי תוספי מזון", המתמחה בתוספי מזון לספורטאים, מתאמנים וחיילים, משיקה סדרה חדשה טבעונית וללא גלוטן, של חטיפי חלבון - PROTEIN MAXX VEGAN. כל חטיף מכיל 20.7 גרם חלבונים איכותיים מהצומח. משקל החטיף 90 גרם. הסדרה מתאימה לטבעונים, ספורטאים, מתאמנים, חיילים ולקהל הרחב.


הסדרה כוללת שלושה טעמים אהובים: קרמל מלוח; קרם עוגיות וקרמל; אייס קפה קפוצ'ינו. החטיפים רכים ונימוחים במיוחד וכל אחד מהם מורכב מ-3 שכבות כאשר השכבה החיצונית היא ציפוי של שוקולד מריר וטעים.

החברה, בעלת ידע וניסיון של 26 שנים בתחום תוספי המזון וחטיפי החלבון, פיתחה סדרה המותאמת לקהל ולחיך הישראלי. הסדרה הטבעונית החדשה מצטרפת לסדרת חטיפי החלבון החלביים במותג פרוטאין מקס, שהושקה בשלב ראשון.

כשר פרווה, באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת מאור הכשרות.
מחיר: 13.80 ש"ח.
להשיג ברשתות פארם, חנויות טבע, חדרי כושר, בתי מרקחת וחנויות נוחות.



















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה