יום ראשון, 30 באפריל 2023

תכירו את את סדרת Fresh home מבית סנו - הסדרה לניקוי ובישום הבית




בימים אלו משיקה סנו את סדרת Fresh home סדרה לניקוי ובישום הבית, הכוללת שלושה מוצרים המצטיינים בניקוי יסודי ובבישום עוצמתי בניחוח מרכך כביסה.

שלשת המוצרים שבסדרת Fresh home, מיועדים לניקוי חדרי הבית והאמבט ומותירים בחדרים בישום של מרכך כביסה מפנק. הסדרה החדשה מאפשרת לנקות ולבשם את הבית בניחוח אהוב של מרכך כביסה בפעולה אחת.



שלושה מוצרים בסדרת Fresh home 
מתז Fresh home לניקוי ובישום המשטחים - מנקה ביעילות ובמהירות מגוון רחב של משטחים ומבשם בניחוח עוצמתי של מרכך כביסה. באריזת 500 מ''ל.
מחיר: 12.90 שקלים (לפי אתר זאפ)





מתז Fresh home לניקוי ובישום חדר האמבט - מסיר שאריות סבון וכתמי אבנית, מבריק את הקרמיקה, הברזים והכלים הסניטריים ומותיר את חלל חדר האמבט בניחוח מבושם ועוצמתי של מרכך כביסה.
באריזת 500 מ''ל.
מחיר: 12.90 שקלים (לפי אתר זאפ)

נוזל Fresh home לניקוי ובישום אסלות - מנקה ומבריק באופן יסודי את האסלות, מסיר אבנית, קוטל 99.9% מהחיידקים, מנטרל ריחות ומבשם בעוצמה בניחוח מרכך כביסה
באריזת 750 מ''ל עם פיה מיוחדת המאפשרת ניקוי מתחת לשולי האסלה.
מחיר: 10 שקלים (לפי אתר זאפ)

מתוך ההתנסות במתז ניקוי המשטחים ונוזל לניקוי ובישום אסלות אני ממליצה על הסידרה החדשה. בשימוש בשני המוצרים התוצאה ניכרת באחת. המשטחים מבריקים האסלה נקיה ומבושמת. הניחוח עדין ונעים (אני נמנעת מניחוחות דומיננטיים בחדרי האמבטיה והשירותים)

להשיג ברשתות השיווק
לפרטים נוספים בקרו באתר סנו לקבלת טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן
ובפייסבוק.


























ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה