יום ראשון, 2 באפריל 2023

תוסף התזונה הנוזלי ביוטין - התשובה של "נס הטבע" להתמודדות עם חולשה כללית ועייפות

 


בחורף האחרון שבתי וחליתי מספר פעמים עד שחשתי חולשה כללית וקשה היה לחזור לתפקוד יומיומי רגיל. התייעצתי עם אנשים העוסקים ברפואה משלימה לא קונבנציונלית, ניסיתי לאמץ לעצמי "תשובות" שיתאימו למצבי הגופני.  שלבתי טיפולי שיאצו ומנוחה כללית על בסיס תפריט מזון עשיר בחלבונים והכי חשוב שלבתי תוספי תזונה מחזקים.

בהמלצה של המדקרת הסינית התחלתי ליטול ביוטין. תוסף התזונה הנוזלי ביוטין הוא אחד הכלים להתמודדות עם חולשה כללית ועייפות. לאחר תקופה קצרה התחלתי לחוש בשינוי לטובה ואני עדיין נוטלת את התוסף  מבית  NES של חברת "נס הטבע" 



"לביוטין – המוכר גם בשמות ויטמין 7B, ויטמין H וקואנזים R, תפקיד חיוני בפעילותם של אנזימים שונים ובין השאר, הוא דרוש לייצור שומנים, להפרשת תוצרי הפירוק של חלבונים שונים ולפירוק חומצות אמינו של אנזימים שונים. הוא שייך לקבוצת הוויטמינים B וככזה, הוא מסיס במים ולא נאגר בגוף. הגוף זקוק לכמות קטנה ממנו ועל פי רוב ניתן להשיגו בכמות מספקת ממאכלים שונים ובהם כבד, חלמון ביצה, סלמון, שמרים, מוצרי חלב, אבוקדו, אגוזים ועוד.

חוסר בביוטין עלול לגרום לעור יבש, פריחה, ציפורניים שבירות או סדוקות, חולשה, עייפות, איבוד תיאבון, שיער דליל ונשירת שיער. חוסר ממושך וחמור עלול לגרום לבעיות שונות ובהם דיכאון, כאבי שרירים, אקזמה, דלקת בלשון ובעיות נוירולוגיות שונות. הביוטין של NES מיוצר בטכנולוגיה ייחודית ("אולטרה-סוניק") הממקסמת את ספיגתו בתאי הגוף".



להשיג בחנויות הטבע, בתי מרקחת, קליניקות לרפואה טבעית, משווקים מורשים ברחבי הארץ ובאתר IPHRMA. פרטים באתר.











ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה