יום שלישי, 3 באוקטובר 2023

יום האמבט הבינלאומי הוא הזדמנות מצוינת לפנק את הגוף ואת הנשמה בסבון "ירדן" האמיתי






צר לי לאכזב אתם... אני ממש לא זקוקה ליום האמבט הבינלאומי כדי לשכנע את עצמי להתקלח או לבחור סבון משובח כי אני בוחרת בו תמיד- על איכות וניחוח משובח אין אצלי פשרות.
אני אוהבת לפנק את גופי ואת עצמי מידי יום.



קבלו עוד הזדמנות מצוינת לפנק את הגוף ואת הנשמה בסבון "ירדן" אמיתי, טבעי וישראלי, בניחוח משכר שנשאר ונשאר...
בשבעה באוקטובר יום האמבט הבינלאומי יש לנו הזדמנות מצוינת לפנק את הגוף ואת הנשמה בסבון "ירדן" אמיתי, טבעי וישראלי, בניחוח משכר המיוצר עפ"י מרקוח סודי עתיק יומין.

סבון "ירדן" (משנת 1966) מיוצר בשיטה טבעית עתיקה, על פי מתכון שפיתחה משפחת מלכי והוא מועבר בה מזה מאות שנים. בני המשפחה, ששורשיה באיטליה, עסקו שנים רבות בצמחי מרפא ובקוסמטיקה טבעית ובשלב מסוים, שילבו את הידע של שני התחומים ויצרו סבון טבעי ואיכותי, בניחוח ייחודי. הסבון הוא כחול לבן ומיוצר בישראל בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.


הסבון מכיל שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס והוא ללא פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, SLS, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. הסבון לא נוסה על בעלי חיים והאריזות ניתנות למיחזור. מתאים לכל סוגי העור. במהלך השנים זכה הסבון בפרסים שונים ובאנגליה למשל, הוכתר מספר פעמים בעיתונים מובילים כסבון הטוב ביותר לניקוי, בריאות, טיפוח הגוף והעור.

מחיר: כ-50 ש"ח לאריזת שלישיית סבונים מוצקים (כל סבון 100 גרם. סה"כ 300 גרם), או לסבון נוזלי בנפח 500 מ"ל (המחיר משתנה בין החנויות והרשתות).



כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בבתי טבע, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר.























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה