יום שלישי, 5 בדצמבר 2023

חשוב לי לקנות "כחול לבן"

 



השבוע גמרנו לשפץ את הבית של אמא שנפגע קשות ברקטה שנפלה על המדרכה בחזית הבית באותה שבת שחורה בבקר, וגרמה להדף הרס גדול בבית כולו. אחרי שמס  רכוש רשם את שרשם הזמנו קבלן וערכנו שיפוץ יסודי כדי להשיב את אמא (93) שכל כך זקוקה לפינה שלה לנוכח גילה המתקדם וימי המלחמה המתוחים.



כדי להחזיר לבית את החום והמראה קנינו ריהוט חדש ותלינו את התמונות שלא נפגעו. כל החלונות שהוחלפו קבלו וילונות חדשים ובחדר האמבטיה התקנו ברזים חדשים וסט של פח ומברשת ניקוי של חברת ליפסקי הישראלית, המעוצבים במראה חדשני מיוחד כמו נרקמו באריג בצבע שמנת והם משדרים בחלל העיצובי יוקרה וניקיון. אמא התלהבה מהבחירה שלי והסברתי לה שלא רק בימים אלו ובעיקר בימים אלו חשוב לי לקנות כחול לבן ולעשות למען העסקים בישראל. 


ומה בסט המושלם?

מברשת הקסם המקורית - מברשת אסלה עגולה ומעוצבת, הכוללת פטנט מקורי של ליפסקי: ידית המברשת משמשת גם כמיכל למילוי נוזל הניקוי והחיטוי. פעולת הניקוי פרקטית ונוחה במיוחד - פשוט לוחצים ומשתחררת כמות מדודה של נוזל ניקוי. המיכל בנפח של 90 מ"ל מספיק ל-10 – 15 שימושים. ניתן להשתמש במברשת גם ללא חומר ניקוי.
פח אשפה

פח מעוצב ונוח לשימוש, המתוכנן כך שהוא מסתיר את השקית שבתוכו, למראה נקי ואסתטי. הפח נפתח ונסגר בקלות באמצעות מגע קליל במכסה. מוצע בעיצוב עגול ובנפח של 7 ליטר.




המוצרים מוצעים בצבעים: לבן, פרגמון ושחור.
מחירים לצרכן: 40 – 50 ש"ח.
להשיג ברשתות ובחנויות ברחבי הארץ.


להלן עדות מצומצמת מהפגיעה... (בשל פרטיותה של אמא נמנעתי להביא יתר תצלומים) 




בסרטון רואים את הטיל שפגע בבית אמא יראה בסרטון בתום האזעקה
צולם במצלמת רכב של מי שנעצרו בשער למשמע האזעקה

















ביחד ננצח
ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה