יום שבת, 23 בדצמבר 2023

תכירו את אבקת המרק בטעם עוף של רמי לוי - חדש במטבח שלי





מאז ומתמיד הפחתתי בשימוש בתבלינים. יש לי מספר תבלינים קבועים ובהם אני מתבלת. אחד מהם היא אבקת המרק שגם אותה אני מעדיפה לצרוך פחות אבל מעניקה טעם משובח לכל תבשיל. למרק, לממולאים, לתפוחי אדמה בתנור, למאפים מלוחים ולעוד מתכונים שונים שאני מכינה בבית.
השבוע הגיעה להתנסות אבקת מרק בטעם עוף ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים אותה משווקת רשת "רמי לוי שיווק השקמה" 

נכנסתי למטבח והתחלתי להכין לקראת סוף השבוע מטעמים שונים. בכל מנה שהכנתי הוספתי מעט אבקת מרק כי ידעתי שהתוצאה תהיה מושלמת. לרוטב של הממולאים המסתי כף אבקת מרק במים חמים מהלתי עם רסק עגבניות ושום ויצקתי על הפלפלים לפני הבישול. 
בכל מתכון שאתם מתבלים לטעמכם אני ממליצה להוסיף מעט אבקת מרק זה משביח את הטעם ומחליף את הצורך במלח. 



 





המרק אידיאלי לעונת החורף ומשדרג כל מנה ותבשיל. המרק נמס במים חמים בקלות ועשיר בתבלינים.
המרק משווק באריזות של 400 גר' הכוללות 66 מנות מרק. כשר פרווה. המחיר הינו 10.3 ₪.




























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה