יום חמישי, 15 בפברואר 2024

חדש מסנו- מתז לניקוי וריענון ריפודים - בקלות וביעילות, בניחוח מרכך כביסה

 



מאז שהתברכתי בנכדים, עלה סף הרגישות שלי לידיים דביקות, רטובות ומוכתמות במיני מאכלים או חטיפים. הנכדים שלי מעדיפים לרכז את כל פעילויות המשחק שלהם בסלון ובחדרים וקורה לא אחת שכל מה שהם מנשנשים תוך כדי, מוצא את דרכו אל ריפודי הבד בסלון ובחדרים. האמת היא שאני משתדלת שלא להעיר להם ודואגת לנקות מיד אחרי שעיני קולטת כתם...  אלא שבמוצרים שעמדו לרשותי עד היום לא הצלחתי לנקות הכל במאת האחוזים.

בימים אלו משיקה חברת סנו מתז להסרת כתמים וריענון ריפודי בד, מזרנים ושטיחים בניחוח מרכך כביסה ואני נשבתי בקסמיו והפסקתי "לרדוף" אחרי הנכדים. אימצתי לי הרגל חדש - ברגע שהם יוצאים לביתם אנחנו אוספים את הצעצועים לארון ומנקים כל מה שנשאר אחריהם- מתז אחד, שפשוף וניגוב וכל מה שנותר הוא לעזוב שיתייבש.


חדש מסנו! מתז לניקוי וריענון ריפודים - בקלות וביעילות, בניחוח מרכך כביסה. התכשיר החדש של סנו לניקוי וריענון ריפודים מתאים גם לניקוי והסרת כתמים ולכלוך ממזרונים ומשטיחים.

תכשיר לניקוי וריענון ריפודים של סנו מסיר את הלכלוך שמצטבר בעומק הסיבים של הבד, נלחם בכתמים ומרענן את בדי הריפוד, המזרונים והשטיחים ומשאיר ניחוח עוצמתי ורענן של מרכך כביסה.

במספר פעולות פשוטות: ריסוס הנוזל, שפשוף במברשת עדינה, ניגוב במטלית לחה או מגבון עד להסרה מלאה וחזרה על הפעולה עד לניקוי כל שטח הריפוד, והמתנה לייבוש מלא – מתקבלים ריפודים נקיים, רעננים ובניחוח מרכך כביסה אהוב.

באריזת מתז – 500 מ"ל
מחיר: 19.90 שקלים (לפי אתר זאפ)
להשיג ברשתות השיווק

התעדכנו באתר סנו בטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן  בפייסבוק





























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה