יום חמישי, 29 במרץ 2018

כשהדמעות זולגות מעצמן ולא רק בזכות הפאפנש








יש מי שקורה לזה נוחות. יש מי שחושב שזה פינוק אבל אותי זה ממש לא מאתגר... בכל שקשור לטיסה יש כמה הרגלים שלא ארצה שנות. שבוע לפני היום המיוחל 
המזוודה כבר פרושה על הריצפה בחדר מוכנה לקלוט לתוכה את כל שראוי שיסע איתי וחלילה שלא אשכח.
לכל אחד יש את הmust שלו. אחותי אורזת תמיד תמרים ואגוזים, בעלי לא מוותר על כפל גרביים לכל יום בחו"ל ולא משנה אם חורף או קיץ, הבת שלי משריינת לעצמה 
שלושה זוגות משקפי שמש כאילו שהיעד הנכסף הוא שבוע האופנה בפריז, ואני מציבה את תיק הרחצה ומאכלסת לתוכו טיפות עיניים בפנטן, מספריים קטנים ופצירה. 
שלושת הפריטים האלו הם פק"ל חובה שצמוד אלי תמיד.










אם סקרנתי אתכם עד עכשיו או העלתי גיחוך של תמיהה, קרוב לוודאי שתשאלו את עצמכם למה? הרי יש בכל מקום את הכל. ולמה חשוב לי שלא להיפרד מטיפות העיניים אם האביב נשאר בארץ ולא ממריא איתי לחו"ל?

בקיץ האחרון טסתי (ארוזה לפי כל החוקים שלי!! ) לטיול בוטיק ייחודי המשלב את נופי רומניה ומטבחה המתובל במסורת של קבלת פנים חמה ואוהבת. נופים, אנשים, אטרקציות ומחוזות מרהיבים מלאו את חוויותי בין סדנת אוכל אחת לאחרת.
תשעה ימים של "נסיעה בזמן". באחד מהימים עלינו לטיול ברכבת הפתוחה בבוקובינה, רכבת אפופת עשן  המזדחלת לאיטה במעלה ההר בכפר מולבוביצ'ה כשכל הנוסעים בקרונות מאחור סופגים את עשן הפחם הנשרף ומתפתלים מעוצמת הצפירה הרמה שנשמעה במקביל שוב ושוב.







הרכבת הסוררת




כשעצרה הרכבת מסיבה לא ברורה, התחילו הנוסעים לרדת והתגודדו מסביב לקטר עד שפליטת העשן הסמיך פגעה לכולם בנשימה ובעיניים והיה גם מי ששבב של פחם חדר לעינו. 

מים קרים ושפשופי עיניים חוזרים לא הקלו על תחושת הצריבה ועיניי הפכו אדומות ודומעות.
בקשתי מהמדריך לחזור כי ידעתי שיש לי למה לחכות. ספרתי לכולם שכשהסיוט הזה יסתיים ואגיע למיניבוס מחכות לי בתיק טיפות עיניים סטריליות של בפנטן שאני לוקחת איתי תמיד.
למי שלא מכיר את האריזה מדובר ב20 בקבוקונים אישיים חד פעמיים מה שעזר לי באופן מיידי, הקל על הצריבה והרגיע ובנוסף איפשר לי להקל על חברי הדומעים ומבלי שייהיה צורך להעביר את הבקבוק מעין לעין. 
האמת, טיפות הבפנטן שלי הצילו כמעט את כולם (כולל את נהג המיניבוס).
יתרונם של הבקבוקונים החד פעמיים הוא השימוש הסטרלי שהם מעניקים בהרטבת העיניים ובתחושת הנוחות המקבלת הם ללא חומר משמר, 
קל לשאת אותן לכל מקום והן מתאימות לכל מטרה כולל לבעלי עדשות מגע .
אני מעדיפה תמיד את האריזות האישיות גם כשניתן להשיגן בבקבוק קטן בכמות 10 מ"ל של טיפות עיניים. ההשפעה שלהן משככת ומרגיעה מיידית. 
הן מכילות וסודיום היאלורונט (0.15%),  ופרו ויטמין B5  (דקספנטנול 2%) ורופא העיניים שלי אמר שהן מצויינות עבורי ואין לי סיבה לקנות אחרות במרשם רפואי. 







מערבבים הכל יוצרים גליל, פורסים, טובלים בקמח ויוצרים חור עם האצבע,
 מטגנים ומגישים עם שמנת ומרקחת פרי.





 בזכות



בערב כשהגענו לסדנה להכנת הפאפנש כבר היינו כולנו רגועים. העיניים היו לבנות, החיוך חזר לפנים, 
הנהג חזר להגה המיניבוס ויכולנו ללמוד, לטגן, ולאכול לביבות גבינה של רומנים... 








אם גם אתם רוצים להבין למה אני לא נפרדת מטיפות בפנטן לא רק עם בא האביב, לא בארץ ולא בחו"ל אתם מוזמנים גם לכאן






ריקי ברוך 




6 תגובות: