יום שבת, 12 בינואר 2019

גבות או לא להיות -התחדשתי ב Microblading אצל לירז מומחית בעיצוב גבות













הן מבטאות כל תחושה שלנו מבלי שנדבר, הן מדגישות את תווי הפנים
 ומשקפות את האמת הנכונה בכל הבעה שלנו. לא לשווא מדברים על שפת גוף ושפת פנים. הגוף שלנו (לעומת מוצא פינו) אינו יכל לשקר הפנים ובמרכזן הגבות על אחת כמה וכמה.








בסוף השבוע כשהשמש הצליחה סוף סוף לגבור על ענני הגשם ששלטו כאן לאחרונה, הגעתי למכון של לירז מעצבת הגבות המקצועית והנפלאה לטיפול בשיטת המיקרובליידינג ויצאתי מרוצה. במבט קצר ובאבחון מקצועי הסבירה "מה אנחנו עומדים לעשות". 
רוחב הגבות חייב להיות יחסי לגודל הפנים ציינה. למבנה פנים קטן יתאימו גבות דקות ולמבנה פנים גדול יתאימו גבות עבות יותר.
עיצוב גבות נכון בהתאם לפנים שלנו מקרין את המיטב שבמבנה העיניים והפנים .









כמה מילים על השיטה
כמי שטופלה בעבר בשיטת השערה בקשתי להבין את ההבדל שבין השיטות וללמוד מעט יותר על פרק הזמן שהשיטה אמורה להישאר. מיקרובליידינג היא טכנולוגיה המאפשרת הדמיית שיער באמצעות שימוש בעט ידנית אליה מחוברים להבים קטנים המחדירים פיגמנט תוך יצירת חריצים קטנים המדמים שיערות. השערות מצוירות בכיוון צמיחת השערות הטבעיות והוא שמשווה בתוצאה מראה טבעי. 
אחרי שמציירים את צורת הגבה הרצויה, והגבה נראית מושלם, נבחר הפיגמנט המתאים, מאלחשים את המקום, מחדירים את הפגמנט לשכבות העליונות של העור. 

תהליך ההחלמה שארך ימים בודדים כלל מריחת הגבות בווזלין מיוחד שהעניקה לי לירז בסיום התהליך. במשך מספר ימים נמנעתי משטיפת הפנים בסבון. התוצאה מושלמת.










למי שהתנסה בעבר ולמי שמכירה נשים שניכוו מתוצאות טיפול גבות כושל (חברה מאוד קרובה שלי! והס מלפרט) אני מבינה ויודעת, עד כמה משמעותית המיומנות המקצועית וידיה של מעצבת הגבות. ברגע שנכנסתי לחדר העבודה של לירז ונשכבתי על המיטה לקחתי חלק קטן מאד ביצירה. לירז התאימה לי גבה חדשה, הציעה סוג של שינוי, הסבירה, ואני אפילו לא התלבטתי. התמסרתי לשלבי הטיפול ונהניתי מכל דקה. הטיפול אינו כואב והתוצאה מעניקה מראה טבעי משביע רצון. 







לירז מעצבת גבות חדשות.



תור הזהב 2 הרצליה







Microbladingעיצוב גבות#שיטת השערה#מקרובלדינג#
לירז לוי גבות 0547727919 
תור הזהב 2 הרצליה 



















ריקי ברוך













8 תגובות:

  1. איזה יופי. וזה בכלל לא כואב? גם אח"כ ?

    השבמחק
  2. איך הרגשת במהלך הטיפול וכמה זמן זה יחזיק?

    השבמחק
  3. זה בהחלט מכמו שם הרחוב תור הזהב כי הידיים של לירז עשויים מזהב טהור!

    השבמחק
    תשובות
    1. היא נהדרת, מקצועית, נעימה, ענווה. חוויה טובה.

      מחק