בריחת שתן הינה תופעה שכיחה בקרב נשים וגברים ועלולה להופיע מסיבות שונות. כן, אלו הם נפלאות החיים והשנים וטוב שהקידמה מעניקה לה פתרונות זמינים קלים ונוחים.
הימצאותם של פתרונות ספיגה מותאמים הם אלו המאפשרים לאוכלוסייה המתמודדת עם בריחת שתן, להמשיך בחיי שגרה ולא להימנע מפעילויות, מה שתורם לשיפור משמעותי באיכות החיים.
מותג מוצרי הספיגה לבריחת שתן Breeze, מרחיב את ליין המוצרים ומשיק תחתונים סופגים לבריחת שתן ברמה בינונית עקב אי שליטה בסוגרים.
סדרת Breeze Classic תחתונים לספיגת שתן המיועדים לנשים וגברים פעילים לחלוטין הסובלים מבריחת שתן בינונית עקב אי שליטה בסוגרים. תחתוני Breeze Classic לנוחות יומיומית, בעלי יתרונות רבים: דופן כפולה להגנה מנזילות, רמת ספיגה גבוהה במיוחד, גזרה גבוהה לנוחות והגנה מירבית, אלסטיים להתאמה למבנה הגוף, דיסקרטיים ושקטים במיוחד, מגע רך ובד נושם לתחושה אוורירית ואינם מכילים לטקס. הסדרה מצטרפת לסדרת תחתוני Breeze Overnightהמצליחה והצומחת ביותר בקטגוריה *
מותג מוצרי הספיגה לבריחת שתן Breeze, מרחיב את ליין המוצרים ומשיק תחתונים סופגים לבריחת שתן ברמה בינונית עקב אי שליטה בסוגרים.
לדברי יעל ורד אביטוב, מנהלת שיווק Breeze :"מוצרי סדרת Breeze Classic מעניקים פתרון מדויק ואפקטיבי לבעיית בריחת שתן בינונית ומשלבים נוחות, דיסקרטיות ודאגה אמיתית לאיכות החיים של הסובלים מהתופעה. מוצרי הסדרה החדשה, כמו כל מוצרי Breeze, משלבים יכולת ספיגה גבוהה במיוחד ונועדו להעניק תחושת ביטחון מקסימלית מבלי להתפשר על דיסקרטיות ואיכות ומאפשרים למשתמשים במוצרינו שמירה על אורח חיים פעיל, רגיל לחלוטין עם יותר שעות של שקט."
נילי פורר רבינוביץ, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה מוסיפה: "השקנו את בריז לפני 3 וחצי שנים, במטרה לבסס את החזון שלנו בחברה, גם עבור האוכלוסייה הסובלת מבעיה זאת- שיפור איכות החיים בישראל. השקענו את מיטב מאמצי המחקר והפיתוח בסדרות שבשוק על מנת לאפשר לסובלים מהבעיה פתרון אולטימטיבי. אנחנו מסופקים מאוד שהצלחנו במשימתנו, גאים בצמיחה האדירה של המותג ושמחים לראות שתחתוני בריז התברגו כמותג מספר 2 בקטגוריה**. גם עבור השקה זו נעשה תהליך פיתוח ארוך ומדויק על מנת להציע לצרכנים שלנו הסובלים מבריחת שתן ברמה בינונית את הפתרון הטוב ביותר. הרחבת המותג היא עוד סנונית באסטרטגיית הצמיחה שלנו בבריז בפרט ובסגמט הספיגה למבוגרים בכלל".
נילי פורר רבינוביץ, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה מוסיפה: "השקנו את בריז לפני 3 וחצי שנים, במטרה לבסס את החזון שלנו בחברה, גם עבור האוכלוסייה הסובלת מבעיה זאת- שיפור איכות החיים בישראל. השקענו את מיטב מאמצי המחקר והפיתוח בסדרות שבשוק על מנת לאפשר לסובלים מהבעיה פתרון אולטימטיבי. אנחנו מסופקים מאוד שהצלחנו במשימתנו, גאים בצמיחה האדירה של המותג ושמחים לראות שתחתוני בריז התברגו כמותג מספר 2 בקטגוריה**. גם עבור השקה זו נעשה תהליך פיתוח ארוך ומדויק על מנת להציע לצרכנים שלנו הסובלים מבריחת שתן ברמה בינונית את הפתרון הטוב ביותר. הרחבת המותג היא עוד סנונית באסטרטגיית הצמיחה שלנו בבריז בפרט ובסגמט הספיגה למבוגרים בכלל".
תחתוני הספיגה Breeze Classic מצטרפים למבחר המוצרים הקיימים ביניהם תחבושות ותחתוני ספיגה לבריחת שתן ומוצעים במגוון מידות וברמות ספיגה שונות.
תחתוני ספיגה Breeze Classic מוצעים ב- 3 מידות:
M,L,XL ובמחיר של 74.90 שקלים לאריזה הכוללת 14 יחידות.
ליעוץ והתאמה צלצלו 1-800-20-21-11
ניתן להשיג במגוון רחב של נקודות מכירה ברחבי הארץ: רשתות שיווק, רשתות פארם, בתי מרקחת, חנויות מתמחות למוצרי ספיגה, לרכישה באתר לחצו כאן
***
המותג Breeze הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC).
* על פי נתוני סטורנקסט 2024 למול 2023
** על פי נתוני סטורנקסט 2024 למול 2023
ליעוץ והתאמה צלצלו 1-800-20-21-11
ניתן להשיג במגוון רחב של נקודות מכירה ברחבי הארץ: רשתות שיווק, רשתות פארם, בתי מרקחת, חנויות מתמחות למוצרי ספיגה, לרכישה באתר לחצו כאן
***
המותג Breeze הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC).
* על פי נתוני סטורנקסט 2024 למול 2023
** על פי נתוני סטורנקסט 2024 למול 2023
ריקי ברוך
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה