יום שלישי, 9 במאי 2023

זה הזמן לגמול את שיערך מחומרים מלאכותיים ולחפוף בשמפו ומרכך מסדרת "ירדן" ארומתרפי, שנרקחו בשיתוף עם הטבע.





ככל שמדובר בשיער תלתלים, כל מי שמכיר ויודע את היתרונות, החסרונות והתנאים, מבין שגם אם מזג האוויר נכון, לא יבש מידי ולא לח מידי, עדיין החלק הכי משמעותי בעיצוב ראש עם תלתלים הוא בחירת שמפו ומרכך נכונים שיעניקו לשיער את מה שהוא הכי זקוק לו - מזון, ניקיון, flow, ניחוח וברק.
שכן, בלי כל אלו השמפו לא עובר אצלי את מבחן הבחירה. 
השבוע הגיע להתנסות צמד נפלא מבית ירדן. חוה חקלאית עם מוניטין של שנים שאימצתי לעצמי לפני כמה עשורים.

"חווה חקלאית ירדן"
מציעה לגמול את השיער והקרקפת מחומרים מלאכותיים, ולעבור לשמפו ומרכך מסדרת "ירדן" ארומתרפי, שנרקחו בשיתוף עם הטבע. הרכבם של השמפו והמרכך לא השתנה מאות שנים, ומגולם בהם ידע מקצועי עתיק ומבורך - כדרכו של הטבע עצמו. המוצרים נקיים מדטרגנטים, כימיקלים, S.L.S או שומנים מן החי והם מתאימים לכל סוגי השיער. לניחוח המשכר אין תחליף אמיתי וכל הטוב הזה מוצע כעת בעיצוב חדש ובאריזות חדשות – שכולן ניתנות למיחזור.


השמפו הוא סבון צמחים קלאסי לשיער, המיוצר בשיטה טבעית עתיקה. הידע המשפחתי בן מאות השנים שנשמר במשפחת מלכי, מנצל את היתרונות והשילובים של שמן זית, שמן קוקוס, שמן דקלים, מחצבי מינרלים עשירים מים המלח ועוד, למטרות קוסמטיות. השמפו מנקה את השיער והקרקפת ביסודיות אך עם זאת, במתינות.


המרכך הוא מרכך צמחים קלאסי לשיער, המבוסס על שמן זית טבעי טהור בשילוב מינרלים מים המלח וצמחי מרפא המסייעים לריכוך השיער, להזנה, לפתיחת קשרים, לברק, למראה בריא וזוהר ולהגנת סיב השערה והקרקפת מפני יובש ופגעי מזג האוויר. התכשיר מרכך את השיער ומעניק לו גמישות ותחושה קטיפתית.

המתכון למרקוחי הסבונים המוצקים והנוזליים של החברה עובר מדור לדור במשפחת מלכי, ששורשיה באיטליה. מוצרי החברה הם כחול לבן והם ומיוצרים בישראל בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

השמפו נפלא, הניחוח עדין בדיוק כמו שאני אוהבת. המרכך משלים את פעולת הניקיון והעיצוב ובמשב רוח חם וקל של מייבש שיער, אני מעצבת מחדש את התלתלים והם מושלמים לתת לי הרגשה נפלאה. 


מחיר: 49.90 ש"ח למיכל במשקל 500 מ"ל. להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טיב טעם במחלקות הטבע, טבע קסטל, אורגניק מרקט, עדן טבע מרקט, בבתי טבע, בבתי מרקחת וחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר.

*קרדיט תמונות-ורד מדמוני.




































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה