יום שלישי, 30 במאי 2023

מזמינה גם אותך אל סיגל בבאי הקוסמטיקאית שלי

 



בכל שקשור לאיכות ולנוחות למדתי עם השנים שיש דברים שאני פשוט לא מוכנה להתפשר בהם. 
לא אתפשר על נעל יפה ולא נוחה
לא אתפשר על לבוש שלא מחמיא לי למרות שהוא טרנדי ומגניב.
לא אתפשר על מקצועיותו של רופא השיניים שלי גם אם אצטרך לשלם קצת יותר ובטח ובטח שלא אתפשר על מי שמטפלת בעור פני: הלו היא הקוסמטיקאית שלי.


השבוע חזרתי שוב לסיגל בבאי הקוסמטיקאית שאמונה על עור פני כבר מספר שנים. בגילי, ואני כבר בת 64 אני מקפידה על טיפולי אנטיאייגי'ינג המשמרים את המראה הטבעי שלי, ומאפשרים לי לצאת מכל טיפול מרוצה, זורחת כשעור פני והרגשתי הפנימים משדרים נינוחות.


למי שלא מכיר ואבל אף פעם לא מאוחר... סיגל בבאי היא דרמתרפיסטית, קוסמטיקאית פרא -רפואית מוסמכת. מומחית לבריאות העור‏. בקליניקה השקטה והאינטימית ת במרכז רפואי "עדן" בפתח תקווה ובשוהם.
תוכלו לקבל אבחון פנים מקצועי, טיפולי פנים לכל סוגי ומצבי העור תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, תכשירים איכותיים של החברות המובילות בתחום ומעל לכל מקצועיות ויחס אישי.

גם השבוע בהגיעי לטיפול השבתי על שאלון מקדים לטיפול מה שנתן לסיגל תמונה ברורה על מצבי הבריאותי הכללי וגרם לי לתחושה נפלאה של אכפתיות ורצינות להעניק לי את הטוב ביותר, בהתאם למה שאני מביאה עם עצמי לטיפול.

אני מאוד אוהבת ונרגשת לקראת כל טיפול. אני יודעת שברגע שאשכב על המיטה והאור יעומעם, אוכל לשקוע ברוגע כללי, מוסיקת הרקע השקטה תתנגן וקסם ידיה של סיגל תעשנה את פני בטובים שבתכשירים ללא פשרות וללא עיגול פינות. לכל שאלה שלי יש מיד מענה . סיגל יודעת ומכירה את מרכיבי כל מסכה, סרום, קרם, ופיליניג. היא בוררת אותם בהתאם לעורי ומקפידה על הזנה בפפטידים, אצות, ויטמינים, חומצות אמינו ואמפולות עשירות. 



נשים ולא רק!! אל תוותרו על עצמכן/עצמכם. עור פנים מטופל נכון הוא עור בריא. עור בריא הוא כרטיס ביקור שאנו מביאות/מביאים עם עצמנו לכל מקום ולפני כל אחד. בטיפול פנים נכון כמו אצל סיגל בבאי תמיד תרגיש/תרגישי שאת/ה הכי יפה.


סיגל בבאי
קליניקה לטיפולי פנים מקצועיים בהתאמה אישית
בשוהם מרכז רפואי עדן בפתח תקווה
לקביעת תורים - 051-2510899
סיגל בבאי - 052-8347327




































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה