יום רביעי, 26 ביולי 2023

רן ברק רואה לנו בכפות הרגליים - ומאזן

 



ממש בקרוב אציין יום הולדת 65. החיים בעשור השביעי לחיי, למדו אותי לאורך השנים עד כמה חשוב לטפל בשילוב ובמינון הנדרש שבין הגוף והנפש. כבר כמעט שלושה עשורים (כן למעלה מעשרים שנה) שאני מתמידה לשמור על אורח חיים בריא, תזונה טבעית, פעילות גופנית וטיפולי רפואה משלימה - דיקור סיני, שיאצו, עיסויים רפואיים ורפלקסולוגיה.


"רפלקסולוגיה" גזורה מהמילה האנגלית Reflection = השתקפות" מחד, ומן המילה "רפלקס" = רעד, מאידך.
כל מי שמכיר את הרפלקסולוגיה יודע שהיא סוג של מראה בה כל גוף האדם משתקף בכפות הרגליים. הרגל השמאלית מגיבה לרוב האיברים הנמצאים בצד שמאל של הגוף ולצד הימני של המוח ואילו איברים בצד ימין של הגוף יגיבו לכף רגל ימין ולמוח שמאל- ממש כמו שגוף האדם פועל. הקשר ההדדי הזה יוצר מערכת ישירה בין גוף האדם לכף הרגל, כך שכאשר קיימת פגיעה באיבר מסוים אז בנקודה המקושרת אליו בכף הרגל נצפה לראות שינוי היכול להיראות ככאב בנגיעה, שינוי צבע עור, יבלת שטח, קאלוס (עור מת עבה) וכו’.




השבוע חוויתי טיפול רפלקסולוגי מהנה במיוחד מידיו המקצועיות של רן ברק רפלקסולוג המתמחה בטיפולי רפלקסולוגיה לנשים: בעיות הורמונליות, נשים הרות, כאבי מחזור, כאבי שרירים חרדה ודיכאון, לנוחות המטופלים רן מגיע עד לבית הלקוח ובהתאם לכך נקבעת גם העלות. למגיעים דרכי הנחה של 20% מהמחיר.
אדגיש ואומר שכל טיפול ראשון מתחיל בתשאול בסיסי וקבלת תמונה בריאותית כללית מה משאפשר לרן להתרכז בצורך הספציפי של המטופלת ולהעניק לה את מה שהגוף צריך.


שנים רבות שאני מעניקה לגוף שלי טיפולי רפלקסולוגיה, היתרון הגדול בסודו של הטיפול היא היכולת להתמקד בתלונות עכשוויות כדי לתת להם מענה מידי בטיפול אחד או מענה מתמשך בסדרת טיפולים בהתאם לצורך.

עוד אומר, אני מעדיפה לקבל את הטיפול בביתי מבלי לצאת לכבישים, להשתרך בפקקים ולחפש חניה בגשם או בחום הישראלי. יתרונו הנוסף של הרפלקסולוג רן ברק שהוא מגיע הביתה עם כל הציוד הנדרש. מיטת טיפולים חדשה וחדשנית, מצעים ומגבות נקיים, קרמים, כיסא מותאם לנוחות ויעילות הטיפול וכמובן מוסיקת רקע מרגיעה ומלטפת את הנפש מהרגע שמתחיל הטיפול. אני אישית מעדיפה לשקוע בתוך עצמי לשוחח פחות ולהתמכר למגע ולמוזיקה. 
מתוך ההתנסות שלי השבוע, אזקוף לזכותו של רן שהוא מכיר את מפת הרגל על רזיה ויודע לאבחן במדויק את מה שהגוף צריך. נהניתי מאוד ואני מזמינה אתכן וממליצה לכן ליצור קשר טלפוני או באינסטגרם ולהזמין את רן לטיפול או סדרת טיפולים ולהבין משמעותה של רפלקסולוגיה קבועה לחיבור שבין אורח חיים - גוף ונפש.
זכרי! רפלקסולוגיה יכולה מעל לכל ספק להשיב ולשמר את האיזון הטבעי של הגוף!


ליצירת קשר צלצלו רן ברק 054-6461643, 
אינסטגרם:  https://www.instagram.com/reflexology_ran/


























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה