יום שני, 24 ביולי 2023

עברתי לbumpers

 


מאז שאני מכירה את עצמי נעלתי כפכפי ד"ר שול מעץ בתוספת דוקרנים. העיסוי המתמיד בכף הרגל שמר עלי בין טיפולי הרפלקסולוגיה שהתמדתי בהם לאורך שנים.




מי שמכיר את הרפלקסולוגיה יודע שהיא סוג של מראה בה כל גוף האדם משתקף בכפות הרגליים. התמונה המצורפת מציגה את הקשר הקיים לפי הרפלקסולוגיה בין האיברים/ המערכות בגוף האדם לבין נקודות ספציפיות בכפות הרגליים. על פי המפה, הרגל השמאלית מגיבה לרוב האיברים הנמצאים בצד שמאל של הגוף ולצד הימני של המוח ואילו איברים בצד ימין של הגוף יגיבו לכף רגל ימין ולמוח שמאל- ממש כמו שגוף האדם פועל. הקשר ההדדי הזה יוצר מערכת ישירה בין גוף האדם לכף הרגל, כך שכאשר קיימת פגיעה באיבר מסוים אז בנקודה המקושרת אליו בכף הרגל נצפה לראות שינוי היכול להיראות ככאב בנגיעה, שינוי צבע עור, יבלת שטח, קאלוס (עור מת עבה) וכו’.





בתקופה האחרונה שבתי לנעול את כפכפי באמפרס אחרי תקופה ארוכה שלא מצאתי פתרון חליפי לכפכפי העץ של דר שול.
כאמור כפות הרגליים הם הבסיס לבריאות שלנו, מוצרי באמפרס בנויים על עקרון הרפלקסולוגיה מבוססת על העיקרון כי נקודות לחץ שונות בכף רגלינו מחוברות למוח ולאיברים, בלוטות ושרירים בשאר גופינו. על ידי גירוי ולחיצות על נקודות הלחץ ביום-יום, אנו תורמים לשיפור הבריאות הכללית של הגוף שלנו.


למה באמפרס?

בזמן ההליכה, מבנה הבליטות היחודי של באמפרס מגרה נקודות רפלקסולוגיות בכף הרגל, הגירוי עוזר בהפחתת מתחים ועייפות, הגברת זרימת דם, שיפור תחושתי בכף רגל והגברת האנרגיה בכפות הרגליים ובגוף!

לעם הזמן רוכשים הכפכפים את טביעת כף הרגל ומספקים תמיכה מלאה לקשת הרגל ויציבה מלאה לכף הרגל. בנוסף מבנה הסוליה מספק אחיזה טובה בקרקע – יבשה או רטובה! מבנה הבליטות היחודי עוזר באוורור כף הרגל בזמן ההליכה. 
חשוב לי לציין ובהשוואה למותגים אחרים - כפכפי באמפרס קלים מאוד, בעלי רצועה חזקה ומורכבים מחומרים טבעיים וממוחזרים בלבד. עמידות הכפכפים נבחנת תחת פיקוח ובדיקות באיכות התואמת לסטנדרטים אירופאים גבוהים.

לרכישה עכשיו בהנחת קיץ של 20% הכנסו לאתר ותזמינו!




























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה