יום שני, 6 בנובמבר 2023

סבון ירדן טבעי וישראלי כחול לבן

 

כמי שבאה ממשפחה חקלאית מאז ומתמיד, ויותר מזה בימים אלו, אני מקפידה לרכוש תוצרת חקלאית ישראלית. בימי המלחמה הכאובה הזו אני רואה חשיבות עליונה לחזק את כל העסקים וקונה בעיקר כחול לבן. 

השבוע חידשתי את מלאי מוצרי ההיגיינה ובחרתי כמו שוב בסבון ירדן  100% כחול לבן גם בזכות הניחוח הנקי שלו שמעניק לי תחושת שלווה והרגשה טובה שאני תורמת ותומכת במוצרים ובעסקים ישראלים!


לסדרת סבוני ירדן, שהם סבונים טבעיים בניחוח ייחודי, בהם השתמשתי עוד בימי השרות הצבאי 1976-1979 מיוצרים בישראל משנת 1966 על בסיס יידע משפחתי עתיק יומין. הסבונים מיוצרים בשיטה טבעית עתיקה, על פי מתכון שפיתחה משפחת מלכי לפני מאות שנים ומאז, הוא מועבר בה מדור לדור. בני המשפחה, ששורשיה באיטליה, עסקו שנים רבות בצמחי מרפא ובקוסמטיקה טבעית ובשלב מסוים, שילבו את הידע של שני התחומים ויצרו סבון טבעי ואיכותי, בניחוח ייחודי.

אני משתמשת בסבון המוצק ובסדרה כולה. בסדרה: סבון מוצק, סבון נוזלי, שמפו ומרכך.

המוצרים בסדרה מכילים שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס, והם ללא פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, SLS, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. לא נוסו על בעלי חיים והאריזות ניתנות למיחזור.  במהלך השנים, זכו מוצרי הסדרה בפרסים שונים. 

מחיר: כ-50 ש"ח ל אריזת שלישיית סבונים מוצקים (כל סבון 100 גרם. סה"כ 300 גרם), או סבון נוזלי, שמפו או מרכך - בנפח 500 מ"ל (המחיר משתנה בין החנויות והרשתות)

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בבתי טבע, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר
זכרו בימים אלו נפרגן ונתמוך קודם כל בתוצרת כחול לבן, בחקלאות, בעסקים ובכלל - יישר כוח ביחד ננצח!

















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה