יום שלישי, 23 ביוני 2015

פתיתים בצבעים על מצע פטריות ובצלים.



השבוע עלה בידי להתנסות בפתיתים של מותג הבית שופרסל. הבחירה של פתיתים בשלושה צבעים מתוך היצע רחב יותר לא שכנעה אותי שזו מנה אטרקטיבית בזכות עצמה ובקשתי להרחיק לכת למרות שכבייכול ששלשה צבעי פתיתים הם כבר סוג של חגיגה ועניין בצלחת, מבלי שעשינו דבר לפני או אחרי בישול הפתיתים.






בואו נודה. יש משהו בפתיתים שהופך אותם לאוכל שכמעט כולנו אוהבים. הם חמים, מתוקים, משביעים, קל לאכול אותם כי הם רכים ונותנים לנו את התחושה של חגיגה בפה.  לכאורה פתיתים, מה כבר אפשר לעשות אתם כדי להפוך אותם למנה קצת יותר מעניינת לילדים או למבוגרים?

היום כשנכנסתי למטבח החלטתי לשלב אותם על מצע של פטריות ובצלים (בצל לבן ולוף) ולהגיש אותם עם אופציית בחירה לבני הבית. מתוך מה שלמדתי היום, כל בני הבית חששו ואחד אחד העזו לערבב את מצע הבצלים והפטריות עם הפתיתים ולאכול אותם כמנה אחת. המסקנה להמשיך להעז לגוון.







בשלתי את הפתיתים באופן שאני מבשלת תמיד. השחמתי אותם קלות עם מעט שמן זית בסיר שטוח, הוספתי מים רותחים ומלח והבאתי לרתיחה. אחרי מספר דקות הנמכתי את הלהבה וכיסית את הסיר עד שכל הנוזלים נספגו. (אין לפתוח את הסיר לפחות 5 דקות אחרי כיבוי האש. )
במחבט כבדה קירמלתי במעט שמן זית את הפטריות, הלוף, הבצל הלבן ושתי שיני שום. תיבלתי במלח ופלפל גרוס.



בשלב ההגשה אפשר להגיש בנפרד ואפשר להגיש באותה הצלחת.
בחרתי להגיש את הפתיתים בכלי עמוק ולצידו את מצע הפטריות. אצלי הם נחטפו והותירו טעם של עוד.


הפתיתים של מותג הבית שופרסל כמו גם האפונה שהוגשה בארוחה נפרדת נמצאים אצלנו במטבח ועל השולחן באורח של שגרה. הם מוצרים נפלאים ואין סיבה שלא אחסוך דרכם את עלות המותג רק בגלל שעל העטיפה החיצונית מופיע יצרן "אחר". אני נאמנה. 







ריקי ברוך בחירות נכונות-אימון אישי וקבוצתי 0506489787


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה