יום שני, 22 ביוני 2015

מתוקים ובריאים - ספר חדש לגלית שלגי

ספר חדש לגלית שלגי - "מתוקים בריאים" בהוצאת מדיה 10. בספר תפגשו 60 מתכונים למנות מתוקות, בריאות וקלות להכנה. הספר מיועד לכל אוהבי המתוק, לרגישים לגלוטן, לטבעונים בתחילת הדרך וכל מי שנמצא בתהליך הרזיה ורוצה לשלב את המתוקים הבריאים בתפריט היומי ללא ייסורי מצפון. כמו כן מציע הספר מגוון פתרונות טעימים ובריאים שיפחיתו את החשק למתוק.



הכנת פירות מיובשים בבית



האם אתם אוהבים מתוק? האם אתם מתעמתים עם ייסורי המצפון על כך שעברתם את כמות המתוק שהקצבתם לעצמכם? רגישים לגלוטן? מבקשים לאמץ אורח חיים בריא יותר? אם עניתם כן אחד לפחות הרי שאתם במקום הנכון לפגוש ולנקוט בצעד הראשון שלכם בדרך להפחתת החשק למתוק!!!
השבוע הגיע לידי ספרה המרתק מתוקים בריאים של המומחית לתזונה בריאה גלית שלגי. לכאורה ניגוד מוחלט לכל מה שידענו עד היום. מתוקים יכולים להיות גם בריאים? אפשר לחגוג עליהם ולא לשאת נקיפות מצפון?





טוב, אז לפני שנתלהב ונתאכזב באותה המהירות, בואו ונעשה סדר בדרך, בגישה ובתהליך. מתוך המבוא לספר למדתי יותר על גלית. היא אינה רופאה וגם לא המציאה פטנט או דיאטה חדשה, אבל היא כן בעלת ניסיון וידע שרכשה עם השנים, התנסתה על עצמה ובעצמה עד שהגיעה לתובנה ש"מי שרוצה להגיע לגוף בריא ומשקל קבוע חייב לנהל אורח חיים בריא וקבוע". (איזה מזל שאני כבר שם אמרתי לעצמי, הנה נקודת הפתיחה שלי. )



עוגיות קוואקר קקאו שנחטפות בצ'יק




מתוקים ובריאים הספר המרהיב והמזמין בהוצאת מדיה 10, נחלק לשני חלקים חשובים. ב47 דפיו הראשונים תקבלו את התורה כולה תוך הבאת הסברים ונימוקים לכל אמירה ומסקנה. תוכלו ללמוד מהי היגיינה טבעית המושתת על בסיס הרעיון כי לגוף יש יכולת ניקוי עצמית, יכולת הבראה וכושר תחזוקה טבעי ומה נותר לנו? פשוט- לאפשר לו!


חטיף אנרגיה בריא שילדים אוהבים



בחלקו השני של הספר מופיעים למעלה מ 60 מתכונים מתוקים ובריאים שתוכלו להכין בבית, לאכול ולשכוח מנקיפות המצפון שהיו מנת חלקכם עד היום. אבל זכרו. יש להכיר את התורה ואת הדרך כולה ורק אז תוכלו לאפשר לעצמכם את המתוקים הנפלאים שתכינו באמצעות הספר.



עוגיות חומוס פריכות  




הספר שבה את ליבי. העיצוב, העריכה, התוכן המקצועי, עשרות המתכונים של מתוקים בריאים: בראוניס, ממרח שוקולד, חטיפי אנרגיה, גלידות, עוגת יום הולדת, עוגות גבינה ללא גבינה, עוגיות פריכות, גלידוניות, מוס שוקולד ועוד נשנושים וקינוחים בריאים שהילדים שלכם יאהבו ושיפתיעו את האורחים שלכם. הספר מנוסח בשפה מקרבת, ומשכנעת בדרך בה מאמינה גלית:  והיא תזונה מזינה, איכותית וטבעית שאינה מזיקה לבריאות.



רוצים לדעת כיצד לשלב מתוקים בתפריט היומי שלכם ללא יסורי מצפון? 

לרכישה ישירה של הספר ולקבלת הטבה הכנסו לכאן
הצטרפו לדף הפייסבוק והשארו מעודכנים 






ריקי ברוך-בחירות נכונות אימון אישי וקבוצתי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה