יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

salon fix- אותה מקצועיות בפחות כסף








בדומה לנשים רבות שרוצות לעשות שינוי במראה השיער, התווספתי גם אני לרשימה של מי שרוצה להיכנס למספרה, לעשות מה שלא עשתה קודם ובעיקר לצאת מרוצה. 
בשנים עברו כשהייתי  צעירה יותר ובעלת תעוזה, לא חששתי משינויים במראה ולא אחת התפתיתי "לפנטזיות" של מעצבי השיער מה שהביא אותי לצאת מהמספרה מאוכזבת ודומעת. 






השבוע עשיתי את "כל הדרך" ליהוד (25 דקות נסיעה...😋 ) כדי להפגיש בין תלתלי העייפים לידיו המקצועיות של אבי אברמוב אומן השיער ב salon fix ביהוד. 
בסופו של בקר מפנק יצאנו התלתלים ואני מרוצים!
 
למי שטרם שמע את הבשורה, בסלון פיקס, שהוא אחד מבין סניפי רשת המספרות החברתית, מעניקים ללקוחות שרות מקצועי בתמורה למחיר קטן השווה לכל כיס. 






להבדיל מפעמים רבות בעבר, התישבתי אל מול המראה ללא חששות ופרשתי את משנתי. (או במילים אחרות: אמרתי לאבי למה אני מצפה...)
אבי הציע ואני בחרתי את הבחירה הנכונה: הולכים על גווני צבע משתנים שאבי ישזור בשיערי בצורת סריגה כך שישתלבו באופן טבעי. יצאנו לדרך.
בשקדנות רבה ובסבלנות אין קץ, נארזו על ראשי קבוצות שיער סרוגות לתוך 40 פיסות ניר כסף. ארבעה צבעי גוון שונים ומדורגים הפכו תוך שעתיים למראה שופע ומאיר פנים.






התוצאה המושלמת! 



אוסיף ואומר שלכל אורך השעות שעשיתי את זמני בsalon fix היתה האוירה במקום שקטה ונעימה.
לרגע לא הרגשתי כמו חלק מ"סרט נע" בפס ייצור של לקוחות. 
היחס האישי, המקצועי והבלתי מתפשר של אבי כשלצידו כ"יד ימינו" ניצבת באהבה גדולה ובידים כישורניות לא פחות, אימו גאולה, העניקו לי חוויה נעימה עד שהתוצאה בסופו של יום, דברה בעד עצמה. 



למחרת בבקר









המהפכה החברתית כבר כאן !
בסלון fix - מיישמים את המהפכה החברתית בכל יום מחדש.
המחירים שווים לכל נפש והשרות מעולה ומקצועי.

סניף יהוד מוהוליבר 5 בהנהלת אבי אברמוב טל. 0774463872
סניף ראשל"צ רמז 1 ראשון לציון  בהנהלת נדב מכלוף 035323340 
צוות וותיק עניק שרות מקצועי במחיר קטן .








סוגרים את חודש המודעות לסרטן השד ביום התרמה מיוחד !







ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה