יום ראשון, 19 באפריל 2020

מי הזיז את הסטייק שלי?








גם כשאני ממעטת להשתמש בתבלינים, יש קומץ קבוע של תערובות תיבול שהופכות את כל מנה למנה טעימה הרבה יותר. זה נכון לבשרים, לירקות, לתפוחי אדמה או בטטה וגם לסלטים. השבוע החלטתי להכין שניצל בקר- סטייק דק שדורש דקה על המחבת הלוהט או על הפלנצ'ה. את הבצל המטוגן שהכנתי מבעוד מועד על אש קטנה הוספתי על הנתחים ממש לפני ההגשה, ערמתי והעברתי לצלחת.

זכרו-כל שנדרש היה להניח את שניצל הבקר על פלטה לוהטת, לפזר מעט פלפל גרוס ותערובת לתיבול סטייק מונטריאול, של נפטון, להפוך ולהוציא מיד. אני מגישה עם סלט ואורז לבן. 


 

סלט כרוב אדום קולורבי ומלפפון




חברת "נפטון" המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, משיקה מטחנה מהודרת של "תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" - יפה, נוחה ושימושית. התערובת הפיקנטית, המתאימה לתיבול סטייק, מתאימה גם לתיבול מנות נהדרות נוספות במנגל, בפלנצ'ה (מחבת פסים) או בגריל של התנור – כמו דגים, פרגיות, חזה עוף או תפוחי אדמה, והיא גם מצוינת לתיבול אורז, נודלס, איטריות ועוד. התערובת מכילה, בין השאר, פלפל שחור, מלח גס, שום גבישי ובצל יבש, והיא ללא מונוסודיום גלוטמט או חומרים משמרים.







איך להכין סטייק עסיסי וטעים?
מומלץ לקנות סטייק איכותי טרי (למשל, אנטריקוט או שייטל), בעובי של 1.5 ס"מ. על הסטייק להיות בטמפרטורת החדר (או צונן. לא קר מהמקרר, שכן אז הבשר יגיר נוזלים רבים ויתכווץ)

לנגב במגבת נייר, ואז להבריש בשמן זית איכותי. לעסות ב"תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" של נפטון
להניח על רשת מנגל לוהטת או על מחבת פסים (פלנצ'ה) לוהטת ולשמוע פססססס... לצלות מכל צד 3 – 4 דקות (תלוי בגודל ועובי הנתח) ולהפוך לצד השני
לחכות כמה דקות לפני שאוכלים. תיהנו!



כשר: בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"ץ בית יוסף.
מחיר: 11.90 – 13.90 ש"ח (למטחנה במשקל 65 גרם).
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות ובאתרים שלהם.
















ריקי ברוך






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה