יום רביעי, 14 בדצמבר 2022

לבידו - מותג הקלין ביוטי מציע ללקוחות אבחון עור לצורך התאמת מוצרים באופן מדוייק.

 


כלקוחה ותיקה, הגעתי השבוע שוב לסניף הדגל של המותג לבידו בקניון שבעת הכוכבים לאבחון עור הפנים וחידוש מלאי התכשירים. קדמו את פני בחיוך ובנועם, סיון מנהלת החנות וזוהר אשת הצוות שגם אבחנה את עורי באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת  SMART MIRROR.



בימים אלו מציע מותג הקלין ביוטי הישראלי LAVIDO (לאבידו) ברשת החנויות של המותג (בערים הרצליה, זיכרון יעקב, נהלל וכרכור) מכשיר אבחון עור בטכנולוגיה מתקדמת, על מנת להעניק ללקוחות חוויה מקצועית, אישית ומעמיקה הכוללת ניתוח ממוקד של מצב העור והתאמת המוצרים הרלוונטיים לטיפול אפקטיבי בצרכים שונים של העור.



במהלך האבחון קבלתי הסבר מפורט על המכשיר ועל שלבי האבחון שהיה יסודי ומפורט. אציין בברור כי מטרת האנליזה לאבחן את מצב עור הפנים, להשוות בין הגיל הביולוגי של המאובחנת לגיל עור הפנים הנוכחי ולהסתייע בנתונים לשם התאמת מוצרים מיטבית. המכשיר בודק בין היתר פיגמנטציה, קמטים/קימטוטים, נקבוביות, מצב לחות העור ומרקם העור. אדייק כי המכשיר 
אינו מטפל בפנים, הוא ללא קרינה ואינו פוגע או גורם נזק כלשהו. 20 שניות מול המצלמה ושלושת סוגי התאורה וכבר מתקבל פלט מפורט של מצב העור.






SMART MIRROR, היא טכנולוגיה מתקדמת ביותר בעולם לאנליזת פנים המשלבת זיהוי, צילום ואנליזה. המערכת כוללת סוגי תאורה שונים בשילוב בינה מלאכותית וניתוח תמונה ומאפשרת השוואה למאגר נתונים קליני עצום, ובכך לתת תמונת מצב של העור ביחס לחתך הגיל באוכלוסייה, ולאבחן 10 סוגים של מצבים בעור כמו: פיגמנטציה, נקבוביות, כתמי שמש, קמטי הבעה, לחות ועוד.


בסוף האבחון יצאתי לדרכי עם שני מוצרים נפלאים שאני מכירה ומאוד אוהבת. שמחתי לדעת שהשימוש שלי בהם לפני האבחון היה נכון וזה חיזק בי את עובדה שאני מקפידה, בוחרת נכון ומתמידה.
הערת תיקון חשובה שקבלתי היא שעלי לשתות יותר שהרי הבסיס לטיפול נכון ועור זוהר נעוצה בשתייה מספקת המעניקה לעור הפנים את הלחות הנדרשת היא שומרת ומשמרת את העור כדי שיהיה למוצרים את הבסיס הטוב ל"התישב" עליו. לחות מיטבית מטיבה עם תוצאת השימוש בתכשיר.


קרם פנים משקם


קרם פנים משקם עם פורמולה ייחודית המכילה ריכוז גבוה של חומרים פעילים נוגדי חמצון ואנטי אייג'ינג להזנה אינטנסיבית, שיקום וחידוש עור בוגר. הקרם מועשר בתמצית פקעות נרקיסים המוכחת מדעית כמאטה את הזדקנות תאי העור.

שמן זרעי אשכוליות- מעניק הזנה ולחות, משפר את גמישות העור ומסייע לחידוש התאים.
שמן ורד- הינו מבין השמנים היוקרתיים ביותר, הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן ויעילותו מוכחת מדעית לטשטוש קמטים.
חומצה היאלורונית המעניקה נפח לרקמת העור, מעודדת את ייצור הקולגן ומעניקה מראה צעיר יותר ורענן.
נבדק קלינית והוכח שלאחר שימוש במשך 28 ימים בלבד חל שיפור ניכר במיצוק, גמישות והפחתה בעומק הקמטים אצל 89%


קרם לילה



קרם לילה הוא נוסחה ייעודית לשעות הלילה המעשירה את העור בשמן זרעי רימון, ברגמוט וזרעי ליים אורגניים המעודדים את התחדשות התאים ומעכבים את תהליך הזדקנות העור.

מכיל חומצה היאלורונית המסייעת באגירת הלחות ובבניית נפח העור.
לעור רגיל עד יבש.
נבדק קלינית והוכח כי אצל 100% מהנבדקים חל שיפור ניכר בלחות העור, ואצל 93% חל שיפור ניכר בהפחתה בעומק הקמטים.

האבחון לוקח כ15 דק' ובסופו ניתן לבצע התאמה של שגרת הטיפוח המושלמת לסוג העור.
עלות האבחון 20 שקלים ושי דוגמית סרום במתנה.
כאמור המטרה של לבידו שהמוצר ישרת את הלקוחה!






























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה