יום שבת, 17 בדצמבר 2022

אננדה קוסמטיק מעניקה לך השראה לחיים מאוזנים וטובים יותר.




יש לי חיבה יתרה למוצרי קוסמטיקה טבעית ואני מעדיפה אותם על פני כל מוצר שמכיל חומרים פעילים, שמטיב מחד ופוגע מאידך. השבוע הגיעו להתנסות מוצרי הקוסמטיקה של אננדה קוסמטיק ואני פינקתי את עור פני וזכיתי בתוצאות נפלאות תחושה מיטבית ועור זוהר.



למה אננדה? - כי 
יותר ממה שיש בה – אננדה היא מה שאין בה.
האמת שהייתי סקרנית להבין משמעותו של השם וכהרגלי פניתי ללמוד ולברר.
אננדה (“אושר פנימי” בסנסקריט) התחיל דרכו כששלומית רוזן, אז 
 נערה צעירה, סבלה מבעיה רפואית, נחשפה לפלאי צמחי המרפא שהצליחו לרפא אותה ללא רפואה קונבנציונלית. עם השנים, נהייתה שלומית להרבליסטית ותזונאית מובילה תורת חיים לפי הרפואה ההודית עתיקת היומין – האיורוודה.


תורת האיורווידה המנחה את שלומית במעשיה, מוקירה את סגולותיו של הטבע ודוגלת בלתרום חזרה לחברה.  שכן לפי השקפת עולמה ההוליסטית המוצרים שאנו קונים הם לא רק למען הגוף שלנו, אלא גם בשביל הנפש. וזה מה שהרגשתי כאשר השתמשתי גם אני.


מבחר מוצרים מנצחים הגיעו להתנסות ובהם:
קרם עיניים אורגני משקם וממצק
הקרם ממריץ את יכולת ההתחדשות של העור העדין באזור העיניים ומסייע בהסרת סימני הזמן, נפיחות ועיגולים כהים. מבוסס על GATOLINE ® PRO ACTIVE MATERIAL ומועשר בויטמינים C ,E, אובליפיחה ,אצות ים, חמאת שיאה אורגנית ותמציות שמנים ארומתרפיים אורגניים; שמן נר הלילה, שמן חוחובה, שמן רוז היפ, שמן זית, אלוורה, תה ירוק, קמומיל. ללא ספק יכולה לומר ולהעיד כי זהו קרם העיניים המושלם.


סרום פעיל בעל עוצמה חזקה ביותר לשיקום והזנה של עור הפנים והצוואר. מכיל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים A, C, E, שמן זית, שמן נבט חיטה ושמן אגוזים. עשיר בנוגדי חמצון, מונע את התקשות התאים, מגן על רקמות העור העדינות, מבהיר כתמים ומעודד התפתחות תאי עור חדשים למראה עור צעיר, קורן ובריא.
נפלא כבסיסי למייק אפ ופודרה. 


תכשיר להסרת איפור מעור הפנים והעיניים - תחליב עשיר במיוחד, עדין ומטפח המיועד להסרת איפור מעור הפנים ואזור העיניים והשפתיים. מבוסס על חמאת שיאה ושמן ארגן מרוקאי בשילוב פורמולה מדויקת של מיצוי צמחים ושמנים מאזנים ומרגיעים- נר הלילה, נים, שקדים, הדס, סירפד , קלנדולה, רוזמרין, ברוש, תה ירוק בתוספת רזברטרול. התכשיר מסייע בהסרת איפור עיניים, מייק אפ ואיפור שפתיים בעדינות מטפחת. התאהבתי במהירות כי הרגשתי סוף סוף נהדר. העיניים לא דמעו ולא הפכו אדומות לאחר הסרת האיפור. 



קרם לחות במרקם עדין, לשימוש יומיומי. עשיר במיוחד להזנה מרבית של תאי העור, מסייע בהמרצת חילוף החומרים ומגביר את עמידות עור הפנים בפני פגעי הסביבה, האקלים וקרינת UV.מקדם ההגנה מופק מנגזרות של אבץ, רווי בחמאת שיאה אורגנית, שמן נר הלילה, שמן בורז’, קלנדולה, קמומיל, ויטמינים C, E, נוגדי חמצון ומרכיבי אנטי אייג’ינג GATOLINE ® PRO ACTIVE MATERIAL. 
מרחתי את הקרם אחרי שימוש בקרם עיניים וסרום על פנים נקיות ולא נאלצתי לחדש שוב את הלחות עד אחרי המקלחת בערב. קרם מנצח לחות מיטבית  



קרם טיפולי אורגני לשיקום ומתיחה של עור הפנים והצוואר.
מבחינתי הוא גולת הכותרת ומי שעשה לי את השינה נעימה ורגועה בזכות פנים רוויות לחות. 
הקרם מפחית סימני גיל וקופרוז, מאחד את גוון העור, משפר את מרקמו, מסייע בתהליך חילוף החומרים בתאים ומעניק הגנה מפני זיהום סביבתי. מבוסס על GATOLINE ® PRO ACTIVE MATERIAL, מועשר בשמנים טבעיים ותמציות צמחי מרפא; שומשום, נבט חיטה, בוראג, דלעת, גזר, אובליפיחה, יסמין אבסולוט, ורד אבסולוט, ויטמינים A,C,E וחמאת שיאה אורגנית. הקרם המושלם לטיפול וחידוש מראה עור הפנים והצוואר. מה שחשוב להקפיד לטיפול מיטבי מומלץ לעסות את עור הפנים הצוואר והמחשוף הנקיים מדי לילה
ולהניח אותו מעל סרום הוויטמינים המרוכז. (פרטים אודותיו מעל)



באננדה מאמינים שהטוב ביותר שגופנו צריך מגיע מהטבע, ולכן הם משקיעים את הזמן, המרץ והלב למציאת חומרי הגלם הטבעיים הטובים בעולם המהווים “סופר פוד” לעור, ושמירה על תכונות המרפא והטיפוח שלהם. 

חשוב לציין כי חברת אננדה מאמינה בשמירה על הטבע ועל בעלי החיים ולכן לא עושה ניסויים בבעלי חיים.
בחברה משתמשים רק ברכיבים טבעיים הנמצאים בטבע, ללא חומרים סינטטיים, מבשמים,  SLS או פארבנים.

מוצרי אננדה נמכרים באתר ( עלות המשלוח היא 19.90 ש״ח בהזמנות עד 199 ש״חובפריסה ארצית בסניפים המפורטים בלחיצה כאן




















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה