יום רביעי, 7 בדצמבר 2022

Johnson's Baby יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה" לחנוכה - וכולם נהנים

 



מאז שנולד נכדי הבכור ואחריו נולדו שניים נפלאים נוספים אנחנו מחוברים ל Johnson's Baby ולא מחליפים אותו במוג אחר. לקראת חנוכה הפליאו במותג בשת"פ מיוחד והילדים של כולנו נהנים כפליים כי תמיד טובים השניים. 

Johnson's Baby מותג הטיפוח לילדים ותינוקות יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה" לחנוכה בכיכובם של נעמה סופר על, משה אשכנזי, דין מירושניקוב ושירלי לוי. כל אחת יכולה להיות נסיכה עם סדרת מוצרי הטיפוח לילדות 'טיפות של ברק' של Johnson's Baby : מותיר את השיער נעים כמשי, רך ובעל מראה בריא.

 



משתתפים בתחרויות שיעלו בעמוד האינסטגרם של ג'ונסונס בייבי ויכולים לזכות בכרטיסים למחזמר "סינדרלה" שיעלה בחנוכה ובערכות מוצרים מפנקות

Johnsons' Baby, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב.

"סינדרלה", המבוסס על הסיפור הקלאסי, מתאר את סיפורה של סינדרלה הענייה המגיעה מביתה עם אם חורגת ואחיות מרושעות לנשף מלכותי שבו הנסיך מתאהב בה ומנסה לאתר אותה לאחר שהלכה והשאירה אחריה נעל אחת. במחזמר משתתפים נעמה סופר על, משה אשכנזי, דין מירושניקוב ושירלי לוי.



במסגרת שיתוף הפעולה בין Johnson's Baby ל"סינדרלה" מוזמנים הצרכנים להשתתף בפעילויות בעמוד האינסטגרם של ג'ונסונס בייבי שיועלו לקראת חנוכה בהן ניתן לזכות בזוג כרטיסים למחזמר ובמארז מוצרי ג'ונסונס בייבי לשיער לשנה שלמה. כמו כן, כל מי שיגיע לצפות במחזמר יקבל קופון הטבה לרכישת מוצרי ג'ונסונס בייבי.


סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי, מועשרת בטיפה של שמן ארגן ובנגיעה של פרוטאין משי, מותירה את השיער נעים כמשי, רך ובעל מראה בריא.
מחירים: שמפו- 27.00 שקלים, מרכך- 22.00 שקלים, ספריי- 19.00 שקלים




















ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה