יום שלישי, 6 ביוני 2023

בואו לתערוכת בייבילנד באקספו תל אביב בימים 6-9.6.23



כמו בכל שנה, גם השנה נפתחה הבוקר תערוכת בייבילנד במתחם אקספו (ביתן 1) גני התערוכה בתל אביב.
התערוכה מתקיימת בימים שלישי עד חמישי (6-8.6.2023) בין השעות 10:00-22:00 ותאפשר ללמעלה מ-20,000 איש ליהנות מחוויה משפחתית מרגשת.




המטרה להנגיש להורים ולהורים שבדרך, תערוכה העוסקת בעולמות ההורות, ההיריון, הפעוטות והתינוקות. התערוכה כוללת למעלה מ-75 דוכנים של מותגי התינוקות המובילים בישראל כגון: מטרנה, פמפרס, סימילאק, ד"ר פישר, האגיס, במבינו קינג, סוניגו, ניאופרם, יוניליוור, לייף בייביז ועוד, אשר יציגו את מרכולתם עם מיטב החידושים מעגלות תינוק, מוצצים, טיטולים, מיטות תינוק, תחליפי מזון לתינוקות, ועד מוצרי היגיינה ובריאות.
חנות ייעודית
כבכל שנה יוצגו במסגרת התערוכה מגוון פיתוחים בתחום התינוקות, מוצרים ייחודיים חדשים וכן דוכני חוויה והנאה עם הבייבי, כולל מתחם ג'ימבורי ענק.
סופר-פארם תקים חנות ייעודית שתציע מגוון מוצרים בעולמות החיתולים והמזון לתינוקות במחירים אטרקטיביים במיוחד לרגל התערוכה.
ערוץ בייבילנד LIVE
השנה, תערוכת בייבילנד תתקיים במתחם של 200 מ"ר ובו יוצב אולפן עם פאנל מומחים מהמובילים בתחום, בהנחיית מעיין רייכמן ובשיתוף קהילת גמאני בהריון.
בכל ימי התערוכה ישודרו שתי תוכניות בשעות 11:00 וב- 18:00 ובהן ישוחחו המומחים על כל הנושאים הקשורים בהריון, לידה והורות. כל תוכנית תשודר בנוסף גם בשידור חי בקהילות של מעיין ומורל מגמאני בהריון וכן באתר, ברשתות החברתיות וביוטיוב של בייבילנד.
רכישת כרטיסים מתבצעת באתר בייבילנד או בקופות במהלך ימי התערוכה.
מחיר ליחיד: 29 ש"ח. כרטיס משפחתי (כניסה לשני מבוגרים + 2 ילדים בגילאי 0-12): 49 ש"ח למחזיקי כרטיס לייף סטייל בלבד.


הבוקר כשהגעתי לתערוכה היה המקום שוקק חיים, מלא בעגלות תינוקות ואימהות, נשים הרות ומשפחות שעברו בין הדוכנים והפכו את המתחם לחגיגה נפלאה. 

אז... את מי פגשתי שם?

 

מותג מוסטלה, המומחים בעור של תינוקות, מציע מגוון של מוצרים חדשניים ובטוחים לשימוש מגיל לידה ומותג בלנאום המציע את שמן הרחצה המומלץ ביותר, משתתפים גם השנה בתערוכת בייבילנד, התערוכה הגדולה ביותר להורים ולהורים שבדרך.
במסגרת זו, מתחם חוויתי של המותגים יזמין את המשתתפים בתערוכה להגיע ולהרגיש בטבע. ניתן יהיה להשתתף בפעילויות ולהנות ממגוון מוצרים במחירי מבצע ייחודיים.
במתחם יינתן מידע רחב על מגוון המוצרים ויחולקו דוגמיות להתנסות. כמו כן תוצע ערכת לידה מושלמת של מוסטלה בשווי 318 ₪ הכוללת: משחת החתלה 3 ב-1 100 מ"ל, ג'ל רחצה לגוף ולשיער 500 מ"ל, שמפו קצף לתינוקות רכים 100 מ"ל, קרם גוף לתינוקות ולילדים 300 מ"ל, קרם פנים מועשר לעור רגיל 40 מ"ל ב-199 ₪ בלבד! + סל ארגון מעוצב לשידת ההחתלה במתנה!
***בקניה מעל 299 ₪ ממגוון מוצרי מוסטלה - דובי מעוצב של מוסטלה במתנה*!
כמו כן, גם על מוצרי בלנאום יינתנו מחירים אטרקטיביים במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.



הדוכן של mommy care הציע כמו תמיד את המוצרים המובחרים עליהם גדלו ועדיין שלושת נכדי המתוקים. משחות, קרמים לגוף, שמנים, קרמי החתלה, תכשירי כביסה וניקוי ידידותיים לסביבה ומתאימים לתינוקות. 
עוד בדוכן מוצרים לתקופת ההיריון והלידה. קרם המתיחה, שמני שקדים, סבון קלנדולה, משחת החתלה, רפידות הנקה ושמן אמבט חוחובה. 


בדוכן של palmer's קידמה את פני סיגל הנפלאה והעניקה לי הסבר מפורט אודות התכשירים.
Palmer's מציע כיום מגוון רחב של מוצרים שנותנים מענה לשלל שימושים לנשים, גברים ותינוקות. כל אחת מהפורמולות המיוחדות של המותג עושה שימוש רק ברכיבים העשירים והאיכותיים ביותר של הטבע, לרבות 100% חמאת קקאו טהורה, חמאת שיאה, חמאת שמן זית ושמן קוקוס.
המותג פאלמרס הינו המותג הנמכר ביותר בעולם לטיפול ומניעת סימני מתיחה הנגרמים בהיריון או עקב שינויי משקל גדולים.


את הדוכן של nuby-נובי אני אוהבת במיוחד. הכל בו צבעוני, מותאם לתינוקות ופעוטות ולא פוסח על מנעד רחב של מוצרים חדשים שמושקים בימים אלו לטובת התינוק בשנות חייו הראשונות. 
nuby-נובי הוא מותג אמריקאי המציע מגוון רחב של מוצרים להזנה, לצמיחת השיניים, להרגעה ומוצרים רפואיים. השנה יצא nuby-נובי במיתוג חדש לטובת הצבע הלבן  DR.TALBOT'S 
החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מוצרים חדשניים ומעוצבים, שהורים וילדים ימצאו אותם נוחים , קלים לשימוש ואטרקטיביים למראה. כמוני וכמו גם ילדי, יכולים ההורים להרגיש בטוחים כי נובי היא האפשרות הטובה ביותר לתינוקם, היות שכל המוצרים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ואיכות טרם צאתם אל השוק.



בנבחרת החדשה של נובי מברשת למריחת משחת החתלה. הציפורניים נשארות נקיות, ההיגיינה של התינוק ושל האם מוקפדת, המברשת מאוכסנת בקופסת נשיאה והיא מושלמת לטיולים. 

הכפיות הראשונות שלי המעודדות אכילה עצמית כקלה, ידיות הסיליקון מותאמות לידי התינוק ומאפשרות לתפוס את האוכל בקלות. הכפיות מושלמות לירקות מרוסקים ולמזונות חצי מוצקים, אוספות בקלות דייסה ואוכל תינוקות סמיך יותר, מעולה ליוגורט ומחיות.
עוד חדש שלא פגשתי בעבר מוצץ פרפר אורטודנטי בעל פיטמת סליקון, תורם להתפתחות בריאה של הפה והשיניים ומאפשר ניקוי עדין של החניכיים. מוצצי נובי פותחו כדי לסייע לתינוקות בשלבים הראשונים של בקיעת השיניים. הגומות שעל המוצץ מקלות על התינוקות כיוון שהן מספקות להם משטחים מחוספסים המסייעים ליציאת השן. בועת הסיליקון הרכה מרגיעה את התינוקות בתקופת זו.


רעיון נפלא לאמבטיה: צבעים מחיקים המספקים לתינוק ולהורה חוויה יצירתית חדשה ובזמן הרחצה.  כמו נכדיי גם אתם תהפכו את האמבטיה שלכם לסטודיו לאומנות בעזרת צבעים נועזים ומהנים שמעוררים את החושים ומציתים את הדמיון. הצבעים נשטפים בקלות ממשטחים חלקים.
עוד בחבר האמבטיה תמנון עם טבעות. צעצוע אינטראקטיבי שמלמד תיאום עין -יד, מעודד את התפתחות התינוק ומספק שעות של הנאה. צבעים עזים וצורות מהנות הופכות את התמנון עם טבעות לאמבטיה לחביב הרחצה!
בקבוק לשתיה עם קשית סליקון מתקפלת. הבקבוק בעל מכסה הגייני ששומר על ניקיון הקש כשהוא סגור. קשית הסיליקון הרכה עוצבה במיוחד על מנת למנוע טפטופים ושפיכת נוזלים, היא עדינה ומותאמת לחניכיו ושיניו הבוקעות של ילדך. מיוצר מפלסטיק עמיד בפני שבירה ללא BPA.
נשכן טלפון לחצנים הוא נשכן למשחק וגירוי חושים, הנשכן לתינוק בעל משטחי נשיכה מרובים והוא מעודד מוטוריקה עדינה.

ומנקה אף ואוזניים - DR.TALBOT'S הוא מקלון דו צדדי לניקוי נזלת ושעוות אוזניים. המקלון מסיר בעדינות, הוא בטוח ויעיל במגע עדין וכולל מארז אחסון הגייני. 


ולדה weleda הוקמה בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר במטרה לייצר תרופות ותכשירים טבעיים לטיפול ולטיפוח המבוססים על עקרונות האנתרופוסופיה.
בשל התכונות הייחודיות של עור התינוק, צריכים מוצרי הטיפוח להיות מותאמים במיוחד לצרכיו. קיים מספר מצומצם של חומרים צמחיים, איכותיים מאוד, המתאים בצורה מושלמת לעור התינוק. כך למשל שמנים צמחיים שהרכבם דומה מאוד להרכב השכבה ההידרוליפידית בעור. דמיון זה מאפשר למוצר להתמזג בשכבת ההגנה הטבעית של העור, וזאת מבלי ליצור ציפוי אטום הודות לחומרים הטבעיים שמהם הוא מורכב. סדרת המוצרים של 
weleda מאפשרת לעור העדין לנשום ולהתפתח ובד-בבד להיות מוגן.

 

סדרת מוצרי Weleda לעור התינוק מכילה מרכיבים איכותיים בלבד ומעניקה לעורם העדין של תינוקות את כל הנחוץ לו בשלב חשוב זה של החיים וההתפתחות. הקרם שהנכדים שלא לא יכולים בלעדיו הוא וולדה בייבי- קרם לחות קלנדולה לפנים להזנה והגנה אינטנסיבית לעור הפנים. הקרם מזין ומגן על עורו העדין של התינוק בכל מקרה של יובש, גירוי ואדמומיות.

השנה חזרתי לדוכן של עדי מ-או אייט
או אייט הוקמה על ידי מתי אבשלומוב, לאחר עשור של פיתוח בעזרתם של רופאי עור, אלרגולוגים, דרמטולוגים וכימאים זאת כדי להבטיח את איכות מוצר מירבית. כיום העסק מנוהל על ידי מתי אבשלומוב ובתו הבכורה עדי.


פורמולות שפיתח מתי מבוססת על מגוון חומרים טבעיים (בהם חמאת שיאה, אלוורה, תמצית קמומיל, שמן חוחובה). הוא שילב בהם את אצת דונליאלה (שמהווה טבעי לויטמינים ונוגדי חמצון), ומקור תערובת מינרלים טבעיים, המגנה מפני זיהומים. כך שכל המוצרים לא רק מעולים אלא גם דרמטולוגים והיפואלרגנים.
 מאז עברו כבר6 שנים. את החברה מנהלת היום עדי אבשלומוב, "הבת של". 
היום כבר ניתן למצוא את מוצרי אוֹ אֶיִט בכ- 100 נקודות מכירה בשילב, אניס, נקודת טבע, טבע קסטל ועוד.



בימים אלו מושק לראשונה קרם הגנה החדש (פרטים בקרוב...) ודומה כי הוא יפתיע קטנים כגדולים כאחד. 



המומחים של סימילאק ממתינים להורים וההורים שבדרך במתחם חוויתי של המותג עם כל החידושים בתזונת תינוקות ומתנות שוות במיוחד!



nותג סימילאק, מבין המותגים המובילים והמתקדמים בעולם ובארץ לפתרונות תזונתיים לתינוק, ישתתף השנה בתערוכת בייבילנד, התערוכה הגדולה והמובילה בישראל להורים ולהורים שבדרך.
במסגרת זו, מתחם חוויתי ענק של המותג יזמין את המשתתפים בתערוכה לשמוע ולהתרשם מכל הדגשים והחידושים בתזונת תינוקות וכן ניתן יהיה להתייעץ עם המומחים של סימילאק ויועצות תזונתיות אשר יתנו מענה ומידע על כל מה שחשוב לדעת בנושא תזונת תינוקות, אמהות, היריון, לידה, ייעוץ הנקה וכן מידע על מוצרי סימילאק.
בנוסף, המתחם יציע הטבות ייחודיות ומתנות שוות במיוחד והמבקרים בו אף ייהנו מקרטיבים מרעננים.



*לא יכולתי לסיים את הביקור בתערוכה מבלי שרכשתי מתנה נפלאה מבית pipo




 

רכישת כרטיסים מתבצעת באתר בייבילנד או בקופות במהלך ימי התערוכה.
מחיר ליחיד: 29 ש"ח. כרטיס משפחתי (כניסה לשני מבוגרים + 2 ילדים בגילאי 0-12): 49 ש"ח למחזיקי כרטיס לייף סטייל בלבד.


















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה