יום חמישי, 22 ביוני 2023

הידעתם שבחודש יוני מציינים את יום הפיקניק הבינלאומי?

 


במצבים מאתגרים אנו נוהגים לומר שהחיים הם לא פיקניק אבל מסתבר שלפחות פעם בשנה יש יום שכזה - "יום הפיקניק" שחל החודש ב-18 בחודש יוני, וביום הזה חוגגים את יום הפיקניק הבינלאומי. יום הפיקניק הוא הזדמנות נהדרת לנצל את בוא הקיץ (המתחיל באופן רשמי ביום 21 ליוני) ולצאת עם המשפחה, עם חברים, עם בני זוג או אחרים לאכול בחוץ באוויר הפתוח וכדי שהיום הזה באמת יהיה מוש, חשוב שיהיו לכם כל האביזרים, המוצרים והאוכל – שאת כולם (למעט האוכל) אפשר להשיג במתחם רוזנפלד המהמם בפתח תקווה, או להזמין מהאתר!


גלשתי ברשת כדי לברר מעט על יום הפקניק:
פיקניק הוא ארוחת חוצות שהפכה לבילוי פופולרי בצרפת לאחר המהפכה הצרפתית במאה ה-19. עד המהפכה היו הפארקים בצרפת פתוחים רק לבני האצולה ואחריה הותרה הכניסה אליהם גם לפשוטי העם. הפיקניקים של אז היו אירועים חברתיים משוכללים, עם תפריטים שהציעו מגוון רחב של בשר קר ופשטידות שהוכנו מראש כמה ימים לפני. לכבוד היום הזה מארגנים פיקניקים של אירועי צדקה, פיקניקים של בתי ספר ועוד כל מיני קבוצות שמתארגנות במיוחד לציון האירוע.
אז... גם אתם יכולים לחגוג את יום הפיקניק הבינלאומי. ארגנו לכם בריכה מתנפחת לילדים הקטנים, קחו סלסלה עם כריכים, פירות, ירקות יין טוב וקינוח ולכו לפארק, ליער, לחוף הים או לגן הציבורי כדי ליהנות מזמן איכות בטבע. וזכרו- אין שעה לפקניק הוא יכל להתקיים גם בשעות הערב והלילה.


לקראת היציאה להפקניק בחרתי להמליץ לכם על מספר מוצרים, שאת כולם אגב, תוכלו לרכוש ברשת רוזנפלד והם ישדרגו לכם את הקיץ ואת השהייה בטבע באופן משמעותי, וכמובן גם את הפיקניק. 

שולחנות וכסאות מתקפלים, שמשיה, רמקולים בלוטוס ניידים (יש גם מאירים!), צידניות, סלי פיקניק מאובזרים, בריכות, תאורה סולארית ניידת, מאוורר קמפינג, כלי אוכל, בישול והגשה, כלים רב פעמיים, מנגל שטח, מזרוני שטח, מזרונים ומוצרי ים מתנפחים, אוהלים, קרם הגנה לשמש והרשימה עוד ארוכה.


על הבריכה המושלמת למען נכדיי בחרתי לספר לכם מעט יותר:
זוהי בריכה מתנפחת שבעלי ניפח עם קומפרסור שרכשנו בנפרד. כמובן שניתן לקחת אותה לטבע ומלא במים. ברשת רוזנפלד יש מגוון דגמים וגדלים: בריכה מתנפחת צבעונית לילדים (דגם 51117), עגולה, קוטר 157 ס"מ, גובה 46 ס"מ. מחיר: 100 ש"ח; בריכה מתנפחת (דגם 52192) + צילון (גג הניתן להסרה והרכבה בקלות), בגודל 1.40X1.40X1.14 מטר, מחיר 143 ש"ח, ועוד.
להשיג בחנות: מתחם רוזנפלד, רחוב בן ציון גליס 32, אזור התעשייה סגולה, פתח-תקווה; או באתר.








בקיצור, לא צריך לחשוב או לתכנן יותר מדי. ארזו לכם את הציוד, קחו מהמקרר מה שיש וצאו לטבע. לא לשכוח מקדם הגנה, מים קרים וכובעים לכולם. 






























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה