יום שבת, 9 בספטמבר 2023

מבחר עשיר של מתנות לראש השנה תחת קורת גג אחת במתחם רוזנפלד



השבוע לקראת חגי תשרי חזרתי למתחם רוזנפלד בפתח תקווה כדי להשלים את מתנות החג שטרם הספקתי לרכוש. האמת היא שהכי כייף להסתובב במתחם הרחב והממוזג, כשהכל תחת קורת גג אחת ולעבור בין המחלקות השונות, כי יש שם הכל. 

במתחם הענק בפתח תקווה (החניה חינם) תמצאו מבחר כלי בית ובישול, סטים להגשה, טקסטיל לבית, בשמים לגברים ולנשים, מוצרי ביגוד והנעלה למטיילים, מוצרי קמפינג, מוצרי חשמל, ריהוט לבית ולחצר, מוצרי תאורה, מוצרים לאמבט, לרכב, לילדים ועוד.



לבת שלי קניתי את הנינג'ה המושלם להכנת שייקים וסמוג'יס כבר מזמן חלמה עליו ואני החלטתי להפתיע. המחיר היה בהנחה והמוצר מושלם. 
את הסכין של ארקוסטיל רציתי לתת במתנה אבל החלטתי להשאיר אותו בשבילי - זה לא שחסרים לי במטבח סכינים איכותיים, זה פשוט כי לא יכולתי להיפרד ממנו ומיד הכנסתי הוא לשטיפה ולשימוש. 



אם גם אתם רוצים לקנות הכל במתחם אחד ממוזג ורחב ידיים אני מזמינה אתכם להגיע למתחם רוזנפלד בפתח תקווה. תוכלו לבחור סיר אידוי להכנת אורז וירקות מבית HYUNDAI, ללא צורך בשמן: כולל מצב אוטומטי השומר על החום, מיכל טפלון נשלף, כוס מדידה וכף. צבע לבן. קיבולת: 1.2 ליטר. מחיר: 141 ש"ח.




¨ סיר רוסטר מבית Food appeal- סדרת .Black marble סיר נון סטיק בטכנולוגיה חדשה של יציקת אלומיניום, עם משטח פנימי מאבן שיש. גודל 26*39 ס"מ, נפח 7.8 ליטר. המכסה שקוף ובעל פתח ייעודי דרכו אפשר להוסיף נוזלים. מתאים לשימוש בתנור ובכל סוגי הכיריים. 5 שנות אחריות. מחיר: 179.90 ש"ח.


¨ מכשיר סודה סטריםTERRA . להכנת סודה בכל זמן שרוצים וגם עוזרים לכדור הארץ להיות יותר נקי מפלסטיק. קומפקטי, נייד, ללא צורך בחיבור לחשמל. כולל בקבוק של 1 ליטר ומיכל גז, להכנת עד 60 ליטר סודה. צבע לבן או שחור. מחיר: 229 ש"ח.

¨ סט סכו"ם מהודר מבית Food appeal- דגם PURE GOLD היוקרתי. 24 חלקים ל-6 סועדים. כולל 6 סכיני שולחן, 6 מזלגות, 6 כפות, 6 כפיות. מחיר: 239.90 ש"ח.

¨ סט מצעים מלא מבית הום סטייל, למיטה וחצי. קומפורט סט נטליה, 100% כותנה איכותית (144 חוטים לאינץ'). גודל: סדין 120×200, ציפה 150×200, ציפית 50×70. מוצע כעת ב-50% הנחה במחיר של 169.50 ש"ח במקום 339 ש"ח.

¨ עגלת שירות למטבח מבית Rivoli. שילוב של עץ ושחור. 4 גלגלים לניוד קל. מידות: רוחב: 48 ס"מ, גובה: 86 ס"מ, עומק: 25 ס"מ. מחיר: 299 ש"ח.
להשיג בחנות: מתחם רוזנפלד, רחוב בן ציון גליס 32, אזור התעשייה סגולה, פתח-תקווה, ובאתר
שנה טובה.








רוזנפלד – בית של מקצוענים לבית, הוא מתחם ענק שזה מכבר הפך למוסד בפתח תקווה והסביבה. המתחם, המשתרע על 5000 מ"ר, כולל קטגוריות מגוונות ועשירות בפריטים במגוון תחומים ובהם: ציוד לבית ולגינה; לשיפוץ ובנייה; לחצר ולטיול; לרכב; מוצרי חשמל; מוצרים למטבח, לאמבט, תאורה ועוד. חניה חינם. מוזמנים להתרשם מההיצע הכביר בחנות, ובאתר.


































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה