יום ראשון, 3 בספטמבר 2023

מברשות האיפור של ביוטיקייר נותנות לי תוצאה מושלמת באיפור טבעי כמו שאני אוהבת.

 

מאז שאימצתי לעצמי את תכשירי ביוטיקייר אני דואגת להרחיב את המלאי ולשנות בהתאם לחידושים שהם מציעים. לקראת החגים החלטתי שזה הזמן לרענן את כל המברשות שיש ברשותי והנה לפניכם נבחרת מנצחת של מברשות חדשות שיעשו את פני בתקופה הקרובה. כל אחת מהם זכתה להתנסות בזכות עצמה ותוך שימוש בתכשירים החדשים שתכירו כאן. 



לפני שאשתף אתכן בחוויית ההתנסות שלי אדייק ואומר כי רשת הלואו-קוסט, ביוטיקייר משיקה מברשות איפור מקצועיות חדשות, שתשמשנה אותי למגוון צרכים מהנחת צלליות, הארות והצללות ועד טשטוש קונטור ומריחת מייק אפ בכיסוי מלא! המברשות מאפשרות להשיג איפור ברמה מקצועית ובתקציב הוגן לכל כיס. (למה בעצם צריך לשלם מאות שקלים על כל מברשת כשהתוצאות מדברות בעד עצמן?)




כשהבטתי במראה מתכננת להתאפר למראה טבעי כמו שאני אוהבת תמיד, נטלתי את
מברשת 28- שהיא מברשת רב תכליתית להנחת קונסילר, מייק אפ וקונטור:

28 היא מברשת איפור מקצועית להנחת קונסילר, מייק אפ וקונטור. בעלת עיצוב אלכסוני להנחה אחידה של הבסיס בכל אזור הפנים, ובמיוחד באזורים המעוגלים והמאתגרים יותר. השיער הסינתטי הרך של המברשת מאפשר מריחה קלה ואחידה של מוצרי איפור אבקתיים, קרמיים ונוזליים כאחד, מבלי לספוח את החומר אל שיער המברשת. המברשת מצוינת גם למריחת מייק אפ בכיסוי מלא ולטשטוש פגמי עור. מחיר לצרכן: 9.90 שקל. אחריה החלפתי למברשת 26.




מברשת 26 המיועדת להצללות והארות: מיועדת לשימוש עם חומרים יבשים ואבקתיים ועל כן אידאלית ליצירת הצללות והארות, מריחת אבקות דחוסות וקרמים. היא מעולה לפיסול והארת הפנים, צלליות עיניים, להנחת סומק ושימר על עצמות הלחיים וטשטוש ומיזוג החומר בקלילות. מחיר לצרכן: 9.90 שקל.

השתמשתי בה בקלות רבה שמתי על המברשת מעט אבקה מתוך פלטת הצלליות והשימרים המושלמת שהגיעה במשלוח. הקשתי קלות להרחקת חומר עודף והנחתי בטפיחות קלות וסיבוביות על פני. הפנים קיבלו מראה אחיד ומושלם עם מינימום אבקות ויצאו מראה טבעי בדיוק כמו שאני אוהבת.



בשלב אחרון השתמשתי במברשת 27- העגולה ומחודדת לצלליות:

האמת שעפתי על הפלאפיות שלה. היא מברשת רכה במיוחד שמיועדת להנחת צללית דחוסה או אבקתית על כל שטח העפעף. אידאלית לריכוך וטשטוש הצללות וליצירת מעבר רך בין הצבעים. המברשת מאפשרת דיוק מקסימלי בהיותה מחודדת, ומאפשרת מריחה אחידה. יעילה מאוד למריחה, מיזוג וליטוש בסיס באזורים שקשה להגיע אליהם ולקונסילר מתחת לעיניים. הסיבים הסינתטיים האיכותיים גמישים ומאפשרים שימוש נוח ומקצועי להנחה מהירה ופשוטה של צלליות. כמה שהיא יעילה וכיפית ככה זולה ונגישה לכל אחד רק 5.90 שקל.

קרדיט

קרדיט



בואו להכיר את מוצרי האיפור מנצחים של רשת "ביוטיקייר" איתם ניסית את המברשות ואהבתי את התוצאה:
פלטת קונסילרים - 4 גוונים לנטרול ותיקון כתמי פיגמנטציה בעור הפנים. ירוק לנטרול אדמומיות, צהוב לנטרול פיגמנטציה כחולה, גוון שמנת ומוקה לתיקון והבהרה של כהויות אפרפרות. בשבילי זו היתה התנסות ראשונה עם גוונים כאלו ואהבתי את התוצאות בעיקר בזכות המראה החדש שהעניקו לי והכיסוי שלא הכרתי בעבר.

פלטת צלליות ושימרים
 -OE4ALL - 8 צלליות בצבעי שקיעה רומנטית עתירי פיגמנט, משולבים בגימור מאט ומבריק, סומק ורדרד בנגיעות מוזהבות, שימר פנינתי, מכילה צבעי בסיס וגם צבעים דרמטיים, כולם שימושיים גם לאיפור עיניים, גבות, לחיים ונקודות הארה. ללא טאלק, ללא פארבנים וללא רכיבים מן החי.
שילוב צבעים שהכי מתאים לאופי האיפור שלי, שומר על מראה טבעי לא מכביד על העור, מרחיק כיסוי כבד ומאפשר לי להרגיש נינוחה וטבעית כל היום.


רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 29 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפורטיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 26 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש - Beautycard המעניק לצד מגוון הטבות בלעדיות אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי  - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריזהכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת מאחורי הסלוגן שלה שליופי אין מחיר! היכנסו לאתר לרכישה ולפרטים אודות הסניף הקרוב.  אתר: וכן בטלפון : 0747-185-185



























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה