יום חמישי, 21 בספטמבר 2023

ליופי אין מחיר! - רשת "ביוטיקייר" משיקה חנות חדשה בקניון ביאליק ברמת גן





לואוקוסט גם במרכז הארץ: רשת "ביוטיקייר" 
מגיעה ללב לבו של המרכז!
ומשיקה חנות חדשה בקניון ביאליק ברמת גן

 

זה היה בוקר שמח, חגיגי ומלא הפתעות. מהרגע שהגעתי לחנות החדשה של רשת ביוטיקייר בקניון ביאליק ברמת גן לא יכולתי להפסיק להתלהב מההיצע הרחב שגדש את המדפים החדשים, וכמו ילדה בחנות ממתקים רציתי בשבילי את הכל.


האמת היא שמאסתי בעליית המחירים בשוק. לא רק מזון וביגוד מאמירים שוב ושוב. גם מוצרי ביוטי טיפוח, שיער ודומיהם הפכו לאט ובהדרגה לבלתי מושגים לנוכח מחירם המתסכל.
כשנכנסתי לחנות הססגונית בסניף החדש בקניון. הבנתי שככל שהעמיס על סל הקניות שלי עדיין אשלם מחיר שפוי השווה לכל כיס. 

רשת הלואו קוסט- Beautycare (ביוטיקייר), הוותיקה והמובילה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו קוסט- נוחתת לראשונה בלב לבו של מרכז הארץ ! בקניון ביאליק ברמת גן. החנות החדשה ברמת גן, היא החנות ה-27 של הרשת.


רשת "ביוטיקייר" כבר ביססה את מעמדה כמובילת הלואוקוסט הישראלית הבלתי מעורערת, אשר יודעת לספק את המוצרים האיכותיים ביותר בשקלים בודדים, לצד מענה מיידי לטרנדים עולמיים בתחום האיפור והביוטי. המשמעות של כניסת רשת לואוקוסט וותיקה ומובילה, בימים אלה של יוקר מחייה משתולל, היא לא פחות מדרמטית עבור תושבי המרכז.

"אין ספק שהלחץ הבלתי פוסק של מאות אלפי לקוחות החברה, המבקשים את המענה של רשת "ביוטיקייר" גם באזור המרכז, היווה גורם משמעותי בכניסה של הרשת לרמת גן", מסביר גולן אלבז, מנכ"ל הרשת.


החנות החדשה בקניון ביאליק רמת גן, מעוצבת על פי המודל החדשני של הרשת, אשר הופך את חוויית היופי למפגש עצמאי ועדכני, אשר מתחבר אל הטרנד העיצובי העולמי של רשתות היופי המובילות. חוויית הקנייה היא עצמאית ומאפשרת התנסות חווייתית, יעילות וחסכון בזמן של הלקוחות.

מחירי המוצרים בחנות נעים ברובם בטווח שבין 1 ₪ ל 19.90 ₪, ניתן למצוא ברשת מגוון עשיר של מוצרי איפור, קוסמטיקה, טואלטיקה, מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה, בישום וטיפוח לכל המשפחה.

עוד מציעה הרשת מגוון רחב של מוצרי שיער וביוטי חשמליים וחדשניים, כגון מחליקי שיער, פן או מסלסלים, במחירים של כ- 39.9 שקל.

בימים אלה של עליה דרמטית ביוקר המחיה ושל עליות מחירים גורפות בכל תחומי החיים, נשמרת ב"ביוטיקייר" רמת המחירים הנמוכה, מבלי להצטרף לגל העליות השוטף את ישראל.



רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 30 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים.

הרשת, המתפעלת באמצעות מרלו"ג עצמאי ומתקדם הממוקם בפאתי אשדוד את 27 סניפיה הפרוסים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש- Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכל תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר!

לרכישה בחנות האונליין. פרטים אודות הסניף הקרוב - באתר: או בטלפון : 0747-185-185 .



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה