יום רביעי, 28 באוגוסט 2024

מותג היגיינת הפה המוביל בעולם LISTERINE מציע: בטעם מנטה מעודןLISTERINE COOL MINT MILD TASTE




שמירה על בריאות הפה והשיניים מגיל הילדות, והקניית הרגלים נכונים לצחצוח ושמירה על היגיינת הפה, חשובה מאוד ומונעת בעיות שיניים ומחלות חניכים בהמשך החיים. בעזרת הרגלי חיים פשוטים וקצרצרים, ניתן לשמור על החניכיים והשיניים. שמירה על בריאות הפה משמעותית החל מגיל צעיר.
מלבד צחצוח נכון ושימוש בעזרים שונים לניקוי, ישנה משמעות רבה גם לבדיקות רפואיות שגרתיות אצל רופא השיניים וניקוי שיניים אצל שיננית. יחד עם אלו כולנו מקפידים על שטיפת הפה לפחות פעם אחת ביום. 
ללמוד עם חיוך .. בריא!


LISTERINE, מותג היגיינת הפה המוביל בעולם, מציע את מוצרי שטיפת הפה: LISTERINE COOL MINT MIND TEST בטעם מנטה מעודן ואת SMART RINSE LISTERINE בטעם פירות יער לילדים (מגיל 6).

עששת היא המחלה הנפוצה ביותר כשמדובר בשיניים. היא נגרמת כתוצאה מחיידקים שניזונים משאריות מזון על השיניים וגורמת להופעת כתמים על השיניים, לחורים ולנזק לשיניים אם לא מטפלים בה בזמן.

LISTERINE COOL MINT MIND TEST בטעם מנטה מעודן, לשימוש יומיומי, פעמיים ביום. מפחית את רובד החיידקים הגורם לפלאק, למחלות חניכיים וריח רע מהפה. מאפשר ניקוי עמוק של כל חלל הפה, השיניים והחניכיים ומעניק נשימה רעננה לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 שקלים ל 500 מ"ל.



 LISTERINE SMART RINSEמותאם לילדים. בטעם פירות יער וללא אלכוהול. ליסטרין סמארט רינס, מכיל פלואוריד המחזק את אמייל השן ומסייע במניעת עששת עד 40% יותר מאשר צחצוח בלבד . בנוסף התכשיר מפחית את רובד החיידקים שהוא הגורם העיקרי לפלאק, שוטף את כל חלל הפה, השיניים, החניכיים והלשון ומסייע בהסרת שאריות מזון שנשארו לאחר הצחצוח. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 שקלים ל 500 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.


















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה