יום חמישי, 29 באוגוסט 2024

גם אנחנו נערכים לחזרה לשגרה וממשיכים לעשות זאת נכון עם מוצרי ג'ונסונס בייבי




הנכדים שלי לא מכירים מוצרי אמבטיה אחרים. מאז שנולדו כל חיבוק ונשיקה ממלא אותי בניחוחות המשובחים של ג'ונסון בייבי. 


החופש הגדול אוטוטו מסתיים, ההתרגשות בעיצומה והקטנטנים שלנו חוזרים לגן ולשגרה לאחר שבילו פרק זמן ממושך בבית. לקראת החזרה לגן ובמיוחד שמדובר בפעוטות, חשוב להיערך לחזרה לגן מבעוד מועד ולתת חשיבות בעיקר לקיומם של זמן אמבטיה וטקס שינה ולהקנות מחדש את הרגלי השינה שהם כה חשובים לשמירה על שגרה בריאה, במיוחד בגילאים אלו.


המומחים של מותג ג'ונסונס בייבי מסבירים כי הקפדה על שגרת שינה בשעה קבועה בימים של לפני החזרה לגן, תסייע לילדכם הפעוט להירגע ותכין אותו לשגרה המחודשת של שינה בריאה לאורך השנה. לכן, מומלץ לחזור בהדרגה לקיומו של טקס שינה בכל ערב הכולל זמן אמבטיה ועיסוי בשילוב עם חיבוקים של זמן שקט, וזה יסמל לפעוט שזוהי השעה לישון.


אמבטיה היא דרך נהדרת להתחיל בהכנה לשינה והיא יכולה להיות חלק משגרת השינה ובכך לסייע לפעוט להבין שהגיע הזמן לישון. כדאי להשתמש בסבון רחצה שמותאם לעורו העדין של הילד, בעל ריח מוכר ונעים שיעזור לפעוט שלכם להירגע לפני השינה. זמן האמבטיה משפר את חווית השינה של הפעוט והופך אותה לנינוחה ונעימה יותר. אחרי האמבטיה החמימה ועיסוי מרגיע משפרים את איכות וזמן השינה כשהם משולבים בשגרת ההכנה לשינה.

ג'ונסונס שמפו גולד לתינוק מנקה בעדינות לשמירה על שיער וקרקפת עדינים ומותיר תחושה בריאה. היפואלרגני*. pH המותאם לעור העדין של התינוק ונבדק דרמטולוגית. ללא צבע, ללא סולפטים, ללא פתלאטים ופרבנים. מחיר מומלץ לצרכן: 29.9 שקלים ל-750 מ"ל.


ג'ונסונס אל-סבון לפני השינה. אל סבון עדין במיוחד. שגרת ההכנה לשינה יכולה לסייע לתינוקכם הגדל להירדם מהר יותר ולישון זמן רב יותר. מועשר בתערובת ניחוחות ™NaturalCalm. מנקה בעדינות ובכך מותיר עור עדין עם תחושה בריאה. היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית. ללא צבע, פרבנים, פתאלטים וסולפטים. מחיר מומלץ לצרכן: 24.9 שקלים ל 750 מ"ל.


בנוסף, ג'ונסונס בייבי מציעה קשת רחבה של מוצרים, שמתאימים לכל צרכי הטיפוח של הקטנטנים שלנו, כאשר כל המוצרים מיוצרים במיוחד ליצירת חוויית אמבטיה מושלמת.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.











ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה