יום ראשון, 4 באוגוסט 2024

כיסונים ברוטב עגבניות ובזיליקום

 


השבוע הגיעו להתנסות הכיסונים הנפלאים של חברת "מאמא מרי" ואני נכנסתי למטבח והכנתי לעצמי ארוחת יום הולדת... בכל זאת גם אני צריכה לפנק את עצמי ביום הזה... 
שלפתי  את מאדה הבמבוק ממעמקי ארון המטבח. לרוב, אני נוהגת לאדות בו גם ירקות, אבל הפעם הכנתי בו את מנת הכיסונים שהיו טעימים ונחטפו.


כיסונים ברוטב עגבניות ובזיליקום 
המרכיבים
שקית כיסונים בסגנון קלאסי במילוי בשר הודו מתוצרת "מאמא מרי" מאודים בהתאם להנחיות היצרן על גבי השקית
לרוטב
בצל גדול קצוץ לקוביות
חופן בשר טחון טרי
כף גדושה רסק עגבניות
מעט בזיליקום
מעט מלח
שמן זית
מים לפי הצורך
כף סילאן

הכנה:
בשלב ראשון הכנסתי את הכיסונים לאידוי והעברתי לצלחת
בשלב שני הכנתי רוטב סמיך מבצל מקורמל בשמן זית ומעט סילאן
הוספתי בשר טחון טרי ופוררתי בכף עץ
הוספתי כף רסק עגבניות וכמובן מים. 
בשלתי הכל למשך רבע שעה על אש קטנה.
הוספתי את הכיסונים לרתיחה אחת
פיזרתי עלי בזיליקום וישבנו לאכול. 






בעיקר בימי הקיץ החמים כאשר אנחנו מעדיפים מנות פחות כבדות ואוכל מהיר אפשר להכין בבית ארוחות בריאות בדקות קצרות של הכנה ולהנות מטעמים מופלאים כמו במתכון שרשמתי לכם מעל.

"מאמא מרי" מציעה לפנק את המשפחה והחברים עם כיסונים ביתיים מעולים במילוי בשרי או פרווה – מהם אפשר להכין מנות נהדרות וטעימות כמו למשל כיסונים במילוי בשר הודו, או כיסונים במילוי דובדבנים. הכיסונים, תוצרת כחול לבן, מבוססים על מתכונים מסורתיים יהודיים.
רבים מאיתנו טעמו אצל חברים, שכנים או בטיולים בארץ או בחו"ל כיסונים טעימים, ולא תמיד אנו יודעים שאפשר להשיגם בארץ, באיכות ביתית מעולה. 

קבלו הזדמנות מצוינת להכניס טעמים חדשים למטבח הבייתי שלם ובקלי קלות!



ל"מאמא מרי" עשרות סוגים של כיסונים, כשרים וטעימים, במילוי בשרי או פרווה - נהדרים כמנה עיקרית, כתוספת או כקינוח. כיסונים הם מאכל חובק עולם, המהווה פיתרון זמין, מהיר ואיכותי לאוכל אמיתי. הכיסונים של "מאמא מרי" מתאימים למגוון קהלים, כולל טבעונים, צמחונים, שומרי כשרות, משפחות, פודיז ולכל מי שמתגעגע לבישוליה של סבתא...

הכנת הכיסונים קלה: להרתיח מים ולבשל מספר דקות, לפי ההוראות. לסנן ולהגיש לפי טעמכם. כיסונים בשריים - עם רוטב או תיבול אהוב, במרק, מטוגנים או כל מתכון אהוב אחר. כיסונים במילוי דובדבנים אפשר להגיש כקינוח פרווה או חלבי - עם רוטב מתוק, גלידת וניל, קצפת, אבקת סוכר ועוד.



המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות קרית ים.
מחירים: כיסונים במילוי בשר: כ-29 ש"ח (משקל 800 גרם); כיסונים במילוי דובדבנים: כ- 22 ש"ח (משקל 400 גרם). להשיג ברשתות המזון ובמעדניות.





























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה