יום שני, 20 בנובמבר 2017

הן תהיינה הקניות הכי משתלמות שלך בחו"ל







ההורים שלי מעולם לא לקחו אותי לחו"ל.
ימי ילדותי היו מלאים בטיולים נהדרים בארץ ישראל ולא חשבתי לרגע שיש משהו יפה יותר מאותם אתרי מורשת, טבע ונוף בהם טיילנו עם חברים מהמושב או המשפחה.






קניון זלוטי טארסה-ורשה



בשנת 1982 טסתי לראשונה לחו"ל. הייתי כבר גדולה
החשש מהלא מוכר וההתמודדות עם מזומנים אילץ אותי לרכוש המחאות נוסעים - Travelers Cheques 
שמבחינתי היו מסורבלים ומכבידים לא פחות
מאז השתנו הדברים וההתיעלות של כל השרותים הנלווים לטיסה מאפשרת לנו להסתובב עם פחות מזומנים ולהוציא סכומי כסף 
בהתאם למה שהקצבנו לעצמנו מראש תוך שאנו מוגנים מפני גניבות מתסכלות ואובדן כרטיסים שיש לחדש ולהחליף.







בימים אלו מציעה רשות הדואר המתייעלת, חידושים משמעותיים המותאמים לטסים לחו"ל או לחובבי הקניות ברשת - כרטיס ויזה נטען.

בחירה בכרטיס הנטען היא הטובה ביותר למי שמתקשה לשלוט בהוצאות בחו"ל או מרבה לרכוש ברשת וחושש להשתמש בכרטיס האישי,
לנוכח ריבוי פריצות אתרי הקניות על ידי האקרים ודורשי נזק למיניהם. 
הכרטיס הנטען מצוייד גם בשבב ביטחון, הוא אינו מקושר לחשבון הבנק כך שלא קיים סיכון במקרה של אובדן. קחו בחשבון שניתן למשוך באמצעותו מזומנים גם בחו"ל.
לא פחות חשוב לטעמי שלרוכשים את הכרטיס יש פטור מתשלום עמלות נוספות כמו גם הפרשי שער ברכישות במטבע של הכרטיס בכל מקום בעולם. 

שרות של 24/7 מכל מקום בעולם מאפשר קבלת סיוע במוקד השרות כולל ברור היתרה. 
לאחר התחברות ראשונית באתר ועדכון פרטים הכרטיס שמיש לרכישות בארץ ובחו"ל. 

כשבקרתי לאחרונה במרכז הסחר המקוון של הדואר הצלחתי להבין עד כמה משקיעים ברשות למען התייעלות אמיתית מולנו הלקוחות. המכתבים שהפכו להיות פריט זניח בכל ההתנהלות פינו את מקומם לחבילות
כולנו קונים הכל, בתדירות גבוהה, בזול ובנוחות רבה בישיבה מול המחשב, השימוש בכרטיס האשראי שלנו יכל להתחלף לטובת כרטיס הויזה הנטען מה שמעניק שקט נפשי לפחות לי כי אין לי pay pal/


הצורך ללכת לבית הדואר לאסוף חבילות או לשלוח,
לא תמיד משתלב לי בלוח הזמנים ובעיית החניה במקום מרתיעה אותי תמיד. 
לרוב אני נאלצת ללכת ברגל, מה שמכביד ולא נעים בימי החום ובטח שלא כאשר
המסע בחזרה הביתה כבד עלי. 
שרות  My Delivery  החדש מתאים למי שבוחרים בנוחות או מתקשים בניידות













שירות My Post עד אלי חוסך בזמן. 

קבלתם הודעה על חבילה? נכנסים לאזור האישי ומתאמים את הגעת החבילההחבילה תגיע עד פתח הבית עם שליח או עם מוניות gett.















ריקי ברוך

4 תגובות: