יום שישי, 17 בנובמבר 2017

מתכון נפלא למשקה בריאות ירוק-אדום בלחיצת כפתור






מי שמכיר אותי יודע שאני פותחת את היום בחדר הכושר. האימון של 7:00 מעניק לי אנרגיות, שמחה ומעורר בי אדרנלין לשעות הארוכות של עשיה בלתי נגמרת עד לסוף היום.
לצערי או לשמחתי, תלוי איך מסתכלים על זה, אני מסוג האנשים שאינם יודעים לעצור למנוחת הצהריים ולכן נזקקת למה שיחדש בי את הכוח בשעות הרבות של היום. 


אחרי הקפה של הבקר והיציאה לאימון אני שבה למקלחת. 
את ארוחת הבקר המיטבית שלי אני אוכלת בכוס אחת של בריאות, כוס של סופר פוד super food - מזון על 
שאני מכינה בלחיצת כפתור קצרה על מכשיר הנוטרי בולט שהתחדשתי בו זה מכבר.


הנוטרי בולט בעל מנוע 600עוצמתי, להב סחיטה חדישה ופעולה ציקלונית ייחודית
מאפשר את פירוק הציפה, הקליפה, הזרעים והגבעולים של הצמחים שאני מוסיפה אל הכוס, לחלקיקים קטנים הראויים לשתייה. מתוך 
ההתנסות שלי זנחתי את מה שהיה לי עד עתה. 

מסתבר שנוטרי בולט מאפיל על כל בלנדר אחר שנמצא בשוק ! 







את מתכון הסלק-קווי הכנתי במטרה לקחת איתי לאימון הכושר של בקר שבת
אימון פונקציונלי הוא שילוב בין ארובי לאנארובי, ובמקום משקאות החלבונים שאני רואה בידיהם של כל גברברי המכון, 
נכנסתי אני עם כוס שתכולתה אדום-שני שמשכה את עיני כל חברותי לאימון.


המשקה 
פרוסות סלק טרי קלוף
3 מלפפונים טריים
1 קווי חצוי
חופן פיטרוזליה 
מעט מים
מספר טיפות לימון  
רבעי תפוח ירוק 
פרוסות מגזר בינוני
ההכנה - 10 שניות בהפעלת הנוטרי בולט
*הפעלתי פעמים ואחר כך הוספתי 2 קוביות קרח כי לקחתי איתי לחדר הכושר. 

כמובן שאפשר להוסיף גרעינים וזרעונים שונים מכל סוג. 







כמוני גם אתם תוכלו להכין משקאות עשיים, בריאים וטריים בשניות של הכנה. 
הכניסו לכוס הגבוהה או הקטנה יותר את כל מה שאתם אוהבים: ירקות ופירות טריים, אגוזים שונים, שקדים, זרעונים, סוגי משקה כמו מים, חלב, סויה, מיץ תפוז או קלמנטינה, עשבי תיבול טריים, פיירות יער קפואים, תמרים, בננות, סלרי, רימונים, מעט קרח גרוס (לא קוביות) והיד עוד נטויה. 
10 שניות של לחיצה יתמירו את המרכיבים שבכוס למזון על-סופר פוד, לכם ולכל בני המשפחה.








ידית האחיזה המצורפת לכוס הנוטרי בולט מאפשרת לנו לקחת את משקה הבריאות לדרך. 
אצלי היא יורדת איתי אל הרכב ומלווה אותי כל הדרך ליעד הראשון של היום.



אציין כי פעולת הנוטרי בולט הופכת את הסיבים, הזרעים והקליפות לנוזל אחיד המשפר את רמת הספיגה של הערכים התזונתיים. 
חשוב לומר שמיצוי הערכים הללו מאפשר לגוף לקבל את הכמות הגבוהה ביותר של ערך תזונתי מהמזון.


לרכישה ישירה הכנסו לכאן או צלצלו להזמנה טלפונית 03-5152121










ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה