יום חמישי, 4 באוקטובר 2018

ומאז נלקחה ממני האופציה לומר: "שהרווחתי כל קמט ביושר..."












לפני חודש חגגתי יום הולדת 60. מספר עגול שמקפל בתוכו אינספור מחשבות, התלבטויות, מבט לאחור, מבט קדימה וכמובן התבוננות במראה! 

יש לי חברה בת גילי שבחרה בדרך המזרק והסכין. אני מודה שזה פחות נכון לי כדרך לשמר את את עור פני וגופי. אני מאמינה ומצדדת בדרכם הטבעיות יותר ולכן מקפידה
על פעילות גופנית, תזונה בריאה בה מרבית המזונות טבעיים ושכמותם גם מוצרי הטיפוח שאני מניחה על פני, גופי ושערי. 
מתוך ההתנסות שלי אפשר להראות ולהרגיש טוב גם בלי צבע שיער, בלי בוטוקס ללא ניתוחים ולחייך אל העולם בסיפוק.


עובדה חשובה שנוכחתי לה עם השנים שככל שהן עברו גדל מבחר המוצרים המונח על שולחן הטואלט שלי. מה שהתחיל בצעירותי בתכשירי איפור וטיפוח בודדים ולא ממותגים,
הפך בהדרגה לסדרה מכובדת ומשובחת שאמונה עלי ומלווה אותי בכל שעות היום כל תכשיר בעתו. הבת שלי שצעירה כמחצית שנותי הקדימה אותי ומשתמשת בקרם פנים, 
קרם צוואר, סרום וקרם נגד קמטים כבר בגילה הצעיר היא כבר יודעת שמומלץ להתחיל מוקדם מה שיעכב את תהליך התקמטות העור בנסיבות השנים.

אני אוהבת ומאמינה במוצרי הטיפוח של לבידו. הם רכשו את אמוני ונתווספו למערך הטיפוח שלי אחרי שהרוויחו את מעמדם ביושר כי בדרכי אני - מנסה, אוהבת, מתמידה. 








הקרם למניעת קמטים מבית לבידו הוא קרם לחות והזנה עמוקה המוכח כיעיל בהפחתת קמטים וקמטוטים ובחידוש מראה עור הפנים. 
הקרם מבוסס על שמן זרעי נר הלילה אורגני העשיר באומגה 6 ו-9, שמן אובליפיחה, שמן ורדים המעניק אלסטיות ונפח לעור. וויטמין E  נוגד חימצון עוצמתי , שמן רוזמרין, 
חוחובה, קצח, אלוורה ועוד..
לקרם מרקם עשיר וקטיפתי , הוא מסייע בהתחדשות התאים, מעניק אלסטיות ונפח לעור ובכך מונע ממנו להתקמט.
אני מניחה שרובכן שכמותי שמעתן על סגולותיו של שמן האובלפיחה אבל שאלתן עצמכן כיצד הוא נראה? מה מקורו? 
האובלפיחה הוא בשמו הפחות מוכר היפופיאה הוא סוג של שיח נשיר קוצני בעל גרגירים שמנוניים גדולים בצבע כתום-צהוב מבריק, השייך למשפחת היצהרוניים.
במעיכת גרגירי האובלפיחה מופרשות 3 שכבות נוזל:
ברובד העליון תקבל קרם כתום סמיך, באמצע שכבה בעלת אחוז גבוה של שומנים רוויים ולא-רוויים; 
ובשכבה התחתונה משקעים ומיץ.
את שכבת השמן מוסיפים לטובת תכשירי טיפוח ובריאות רבים. 










אובלפיחה









אני כבר מנוסה ויודעת. העור שלי אוהב תכשירים שבמרכיביהם מופיע שמן אובליפיחה (יש לי גם בקרם הרגלים ובשמפו). 

הקרם הטבעי נגד הקמטים של לבידו שב ומעניק לעור פני את הגמישות, המראה הזוהר והרוויה שחסרה בגילו הלא צעיר ובתוספת "נפלאות" ימי הקיץ הלא נגמרים.




הקרם נבדק קלינית על 30 משתתפות בגילאים 35-64 לאחר שימוש במשך 28 יום ונמצא:
מחזק את גמישות העור אצל 90% מהנבדקות.
מקטין את עומק הקמטים, שטחם ונפחם, אצל 100% מהמשתתפות! 
מתאים כקרם לילה לעור צעיר וכקרם יום לעור בוגר.
בואי התנסי גם את ותביני על מה אני ממליצה. מומלץ לשימוש לאחר הסרום המשקם-כך הקרם נספג עמוק יותר לשכבות העור.
מחיר הקרם: 189.90 ₪ 


















ויש גם מבצע
1. החודש (עד ה31.10) תוכלו לקנות כל את כל סדרת הפנים כולל קרם הקמטים- 60% הנחה על המוצר השני! 
2.  בקנייה ב300 ₪ באתר- מקבלים שובר זוגי לסדנת רוקחות טבעית במתנה! (למימוש בנהלל ובזכרון).




















ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה