יום שני, 13 ביוני 2022

וניליה משיקה גלידת "אוריאו" המכילה שברי עוגיות אמיתיות - ללא גלוטן.



הקיץ ממש כבר כאן אבל אצלנו אוכלים גלידה בכל ימות השנה. נכון שבחורף זה פוחת מעט (רק מעט!) אבל עדיין לא נוותר על גלידה כי היא הפינוק הכי טעים שיש כאן ולכן אני שמחה לשתף אתכם בחגיגה העכשווית.

רשת הגלידריות "וניליה" מכריזה על מהפכה בריאה בתחום הגלידות ומשיקה: גלידת "אוריאו" עם שברי עוגיות – ללא גלוטן.
נכנסתי לסניף שברמת אביב ולמדתי מנותנת השרות המקסימה שהטעם החדש נחטף וההוכחה ניכרת בתבנית המתרוקנת מול עיני. אחרי שטעמתי היה לי ברור מהי הסיבה. הגלידה לא פחות מנפלאה!



הנה זה בא... חגיגה לרגישים לגלוטן ולצליאקים: גלידת "אוריאו" המכילה שברי עוגיות אמיתיות - ללא גלוטן
אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה "אנחנו מאמינים שגם אנשים שחייבים לצרוך מזון ללא גלוטן אין פירושו של דבר שהם חייבים לוותר על הטעם או האיכות של המוצר,

לראשונה בישראל - רשת הגלידריות "וניליה" מכריזה על על מהפכה בריאה בתחום הגלידות . לכל הרגישים לגלוטן: מעתה, יוכלו ליהנות מגלידת "אוראו" ללא גלוטן בכל סניפי רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" ברחבי הארץ. הרשת פיתחה גלידה ללא גלוטן בטעם "אוראו", והטמיעה בתוכה שברי עוגיות "אוראו" אמיתיות.

עוגיות "אוראו" נטולות הגלוטן משווקות אך ורק בארה"ב, ו"וניליה" לא חסכה במאמצים ובהשקעה כדי להביא אותן ארצה. העוגייה עצמה זהה בטעמה לחלוטין לעוגיית "אוראו" המפורסמת המקורית, המכילה גלוטן. במבחני טעימה קפדניים שנערכו לה לא הצליחו הטועמים המנוסים להבדיל בין העוגייה ללא גלוטן לזו המכילה גלוטן.

"אוראו" היא לא סתם עוגייה. עוגיית הסנדוויץ' הכפולה עם הקרם החלומי שבליבה כבשה לעצמה מועדון מעריצים עולמי שמתייחסים אליה ביראת קודש ממש. כמו מותגי-על בודדים בתחום המזון – אוהדיה רגישים לכל תזוזה מיקרוסקופית בטעמה, והעובדה שלא הצליחו להבדיל בין טעמה של עוגייה מקורית לזו נטולת הגלוטן, היא הוכחה מכרעת לאיכותה.



"העובדה ש"וניליה" מייבאת את עוגיות "אוראו" ללא גלוטן לישראל היא לא מקרית: הרשת מגלה מחויבות גבוהה לצרכיהם של צליאקים ולרגישים לגלוטן, שמספרם גדל מדי שנה, ובסניפיה יש מבחר גדול של טעמים ומוצרים ללא גלוטן, כמו קרפ ללא גלוטן ומבחר גדול של טעמי גלידות ללא גלוטן," אמר אסף בלנק, מנכ"ל וניליה. "אנחנו מאמינים שגם אנשים שחייבים לצרוך מזון ללא גלוטן אין פירושו של דבר שהם חייבים לוותר על הטעם או האיכות של המוצר, ואנחנו מקפידים לתת ללקוחות האלה את הגלידה הטובה ביותר שאנחנו מסוגלים לייצר."





המנכ"ל גילה עוד, כי "אנחנו משקיעים לא מעט גם באיתור תחליפים למוצרים המכילים גלוטן, שיעמדו בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך הקפדה על 100% רכיבים טבעיים."

ניתן להשיג ב כ- 21 סניפי רשת "וניליה" ברחבי הארץ, מחיר 18 ₪ למנה.























ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה