יום חמישי, 11 בינואר 2018

I must have shoss - ערכה לטיפוח ביתי שכל אישה תאהב.





השבוע הייתי חלק ממפגש נוסף בו הודיתי תרתי משמע, (הודייה ולהודאה) שזכיתי.

למעלה מעשור מאז יצאתי לקריירה שניה באימון אישי וקריירה שלישית בכתיבה, אני שבה ופוגשת אותן בכל תחומי החיים והעשייה. נשים עצמאיות, חכמות, יזמיות, פעלתניות, 
לומדות, מלמדות, מעניקות ובעיקר כאלו שיצאו מאזור הנוחות שלהן ולא חיכו ש"משהו" שיפנה אליהן את הזרקור. הן בחרו בעצמן ושעטו קדימה.










השבוע הוזמנתי לבוקר מיוחד שכזה בביתה של מיטל ליפשיץ, קוסמטיקאית מזה 24 שנה, נטורופטית בהשכלתה ובעלת תארים מכובדים מקריירה קודמת שננטשה לטובת 
מה שבחר הלב. קשה שלא להתאהב בה ובביתה החם. היא כבר חצתה את העשור החמישי לחייה, אם לשתי בנות מקסימות שהרחיקה עם החלום והקימה כבר לפני עשור את 
בריזה שופ-חנות מקוונת למוצרי קוסמטיקה מהראשונות שהוקמו אז ברשת.

לימים צברה הפעילות באתר קהל ועניין עד שמצאה עצמה מעניקה לנשים יעוץ "בשלט רחוק" לטיפוח ביתי אישי, מועיל ומדוייק מה שהרחיב את מעגל הנשים 
והביא אותה למקום בו היא מתמחה בו ומתוך ההבנה הברורה שהקפדה על שגרת טיפוח יומית מותאמת מעניקה את התוצאות בטווח הקצר ובטווח הרחוק. 









כולנו מכירות את הרגעים האלו שאנו חוזרות הביתה עם שקית מוצרים יקרים שרכשנו ושואלות את עצמנו למה? מי ישתמש? עד כמה נתמיד? 
האם זה באמת מתאים לעור הפנים שלנו או שמא מתאים יותר לרצון של דיילת היופי להשפיע עלינו לרכוש?

נקודת המוצא בדרכה המוכחת של מיטל טמונה בגישה לפיה שילוב מדויק 
בין פעולת חידוש העור לבין הזנה ומתן לחות הם אלו שיניבו טיפוח ביתי מועיל לעור הפנים. 

מתוך ה"תורה" כולה והטיפים הרבים שקבלתי בבקר הטעים והמתגמל בביתה של מיטלנחשפתי גם לסדרת המוצרים שהשיקה לפשיץ זה מכבר.  
וקבלתי על עצמי להתנסות בארבעת התכשירים שיצרה על בסיס הצורך שהביעו הנשים להם ייעצה לאורך השנים. 

המטרה יצירת ערכת בסיס חכמה שתעניק הזנה טובה וחידוש העור בדקות של השקעה בבקר ובערב כך שתתאים לנשים עסוקות. 

התוצאה ערכת בייסיק מאסט האב שלSHOSS 
ערכת SHOSS נרקחה בשילוב בלתי מתפשר בין חומרי גלם איכותיים ושימוש בטכנולוגיות ומחקר שהביאו בסופו של תהליך ליצירת הערכה.
כל תכשיר עומד בפני עצמו, מולטי טסקינג רב משימתי וכולם ביחד פועלים בסינרגיה זה לזה, מעצימים ומחזקים זה את זה. 





התחלתי להשתמש בערכה ואהבתי כל תחושה שהביאה עימה.
העור שלי דורש המון לחות. 
על אף השתיה המרובה אינני מסתפקת בקרמים קלים על בסיס מים וכדי למנוע את תחושת העצקוץ אני מעדיפה אותם כבדים יותר ומרווים.










מי פנים מי הקסם מנקים מצויין. התחושה הראשונית היתה שיש כאן "פעילות " מתמשכת. 
מי הפנים מנקים ויוצרים תחושה טובה של רעננות ומתיחה. 
בהרכב- מכילים מי הפנים חומצה היאלרונית. שילוב של חומצה גליקולית, חומצה לקטית וחומצה אזלאית המאפשרות לעור להתחדש גם בשכבות העמוקות ויוצרות מראה זוהר. 
לטובת עור רגוע, בוהק וללא אדמומית שולבו במי הקסם גם מיצי צמחים קמומיל, חוחובה אלוורה ונוספים.
הדיעה הקדומה שלי לפיה מי פנים אמורים רק לנקות ולרענן כשהבנתי את יתרונם היחסי של מי הפנים. ביניהם שמירה על לחות טבעית, שיפור, שימור, ואחידות בגוון ובמראה העור. הכנה לפעולת לקליטת הסרום קרם הלחות וקרם הלילה הפעיל. 




התאהבתי בקרם הלילה הפעיל
קרם הלילה מזרז את התחדשות והתחלפות תאי העור לאורך הלילה, והעיר אותי במראה עור רענן, אחיד ובוהקקרם לילה פעיל יעיל מתחבר למי פנים שמעצימים את פעולתו.
חמישה סוגים שונים של חומצות בנוסחה של SHOSS בינהם אצות ירוקות המהוות מזון-על לעור ותמציות אלוורה מרגיעות שמונעות גירוי, אדמומיות או עקצוץ בעור. 
קרם הלילה נספג על פני בקלות והעניק לי תחושה של עור רווי וחלק. 
















בשנים האחרונות התאהבתי בתכשירי הסרום. למדתי שהם מסייעים לקרם הלחות להספג בעור וגם אחרי לילה לא מספק אני יכולה להראות רעננה יותר גם בחסר שעות שינה.
תכשיר הסרום אנטי אייג'ינג פפטידים וחומצה היאלרונית שבערכה, הוא פורמולה ייחודית שנותנת לעור תוספת חיונית של לחות, ויטמינים וחלבונים היוצרת מראה עור בוהק ובריא למשך שנים.
הסרום מביא שילוב מדעי מתקדם של חומרים פעילים מכיל חומצה היאלרונית שמעשירה בלחות, פפטידים תאי גזע צמחיים, אלסטין וקולגן. הילוב הכולל במרכיבים מסייע לעור החשוף להתגבר על נזקים, להרגיש ולהיראות בריא ורענן. מאז שהתחלתי להשתמש בסרום אינני פוסחת עליו לפחות  פעם ביום.
הסרום בערכה של SHOSS העניק לי תחושה נהדרת לאורך זמן.












קרם הלחות ליום שבערכה הוא קרם לחות אנטי אייג'ינג היאלרונית פפטידים 
שמעניק תחושה מופלאה של רעננות, מספק הזנה ומיצוק למשך 
כל שעות היום והכי חשוב ללא תחושת דביקות.
הקרם הוא פורמולהחדשנית ומתקדמת המתאמה לכל גיל, היא משלבת חומצה היאלרונית
שמעלה את רמת הלחות, תאי גזע צמחיים מתפוחים וענבים, אצות ,אלסטין, קולגן 
ומגוון פפטידים בזכותם פוחתים עומק הקמטים והקמטוטים עד קבלת מראה עור חלק יותר, צעיר ובריא. על פני קבלתי תחושת לחות נעימה ורעננות.















איך זה עוד? 





לאורך השבוע חלף מאז אני מתמידה בשימוש. אני מרגישה נוחות ושיפור במידת היובש החורפי שהיו מנת חלקי בכל רגע ביום. אני אוהבת את הערכה, היא מתאימה לי, קל לי לבצע את שלשה השלבים שנדרשים לשם כך בבקר וגם בערב. 

מהיום גם את יכולה לאהוב את עצמך מול המראה ללא איפור.
לפרטים נוספים הכנסו לכאן
**קרדיט תמונות- לימור לוי, אורי גירון ונועה תמם 




ריקי ברוך

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. גם אני לקוחה של מיטל והמוצרים פשוט וואו . מיטל ליפשיץ 054-4585106

    השבמחק