יום חמישי, 3 בנובמבר 2022

תכירו את סבון הצמחים הקלאסי לרחצה מבית ירדן





המותג האייקוני "סבון ירדן" משיק בימים אלו סבון צמחים נוזלי קלאסי, טבעי ונקי מכימיקלים - באריזה בעיצוב חדש. סבון נפלא בניחוח משכר עדין. 
נכנסתי למקלחת ולא רציתי לצאת...
כשיצאתי שאלו אותי כולם איזה בושם ריססתי עלי, אבל אני בכלל לא התבשמתי, רק התקלחתי עם סבון הצמחים הנוזלי של ירדן!!



מאז שהתחוללה כאן "מהפכה" של מעבר סוחף לשימוש בסבון נוזלי לכל תחום, זכרנו ולא שכחנו לרגע את מי שהיה כאן קודם הסבון המוצק. דומה כי העולם מתחלק לשלושה: מי שאוהבים סבון מוצק, מי שאוהבים סבון נוזלי ומי שאוהבים גם וגם. ומה אתם מעדיפים?

המותג האייקוני הישראלי "סבון ירדן" משיק בימים אלה סבון צמחים נוזלי קלאסי לרחצה, טבעי ונקי מכימיקלים – באריזה בעיצוב חדש ולא פחות חשוב – בניחוח המשכר שכה מאפיין את הסבון המוצק. כל אריזות מוצרי החברה ניתנים למחזור. ירדן בשותפות עם הטבע.

מאז ומתמיד הייתי בררנית בסבון רחצה. הרגישות לטיב, לסמיכות הנוזל והניחוח, גרמו לי לא אחת לקנות סבוני רחצה נוזליים ולוותר עליהם אחרי מקלחת או שתיים, אם אינני מתחברת לניחוח ואם הסבון אינו מקציף ומעניק לי תחושה של רחצה וניקיון אני עוברת לסבון אחר. 
השבוע שהתרחצתי עם סבון הצמחים על בסיס שמן הזית של המותג "ירדן" כבר היה לי ברור שהעור שלי יתוגמל בהתאם. 

פעולת הניקוי העדינה והמתונה בשילוב הקצף הריחני והשופע, אידיאליים לרחצת הגוף ולסיכת העור. המתכון הסודי למרקוחי הסבונים עובר במשפחת מלכי, ששורשיה באיטליה, כבר מאות שנים. בני המשפחה עסקו בצמחי מרפא וברקיחת סבונים, והם שילבו את הידע של שני התחומים. הרכב הסבון הטהור לא השתנה מעולם, ומגולם בו כל הידע המקצועי העתיק שהצטבר בתחום ניצול שמנים ומחצבי מינרלים למטרות רחצה, סיכה וקוסמטיקה.

הסבון מכיל שמנים ובהם שמן זית ושמן קוקוס, מינרלים וצמחי מרפא. הוא אינו מכיל SLS, פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. האריזות המוכרות, שהפכו לסמל, כמעט לא השתנו במהלך השנים ובמקומות שונים בעולם הן נמכרות בבתי טבע, פרפומריות, בתי מרקחת ורשתות טיפוח. באנגליה למשל, זכו הסבונים בפרסים יוקרתיים ודורגו בעיתונים מובילים כאחד מהסבונים המומלצים ביותר לניקוי, טיפוח והזנה של הגוף והעור. הסבון הוא כחול לבן ומיוצר בישראל, בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

מחיר: כ-50 ש"ח* למיכל בנפח 500 מ"ל.






























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה