יום חמישי, 3 בנובמבר 2022

לחורף וגם לקיץ - לעבודה, לטיול, בטיסה ובדרכים - התרמוס של "טרמובלוק"





כולם מכירים את הפ'טיש שלי לקפה מדויק. לא משנה להיכן אני יוצאת, אני תמיד לוקחת איתי בקבוק מים ואת הקפה שלי שלא הספקתי לשתות בבית או בבית הקפה הקבוע.  אחת האופציות שמטיבה עמי היא לקחת קפה בתרמוס 
"טרמובלוק" והוא בול במינון שאני אוהבת לשתות. (אין אצלי פשרות בקפה!)

הנסיעות שלי דרומה למושב הן אחת הסיבות שעלי להצטייד בתרמוס איכותי שישמור לי על הקפה הקר בקיץ או הקפה החם בחורף ויעניק לי נסיעה מהנה. כבר ניסיתי כוסות תרמיות שונות ותרמוסים שלא שמרו על אטימה מושלמת ונשפכו לי במהלך הנסיעה. עם התרמוס של "טרמובלוק", זה מעולם לא קרה!




חברת גו נייצ'ר (GoNature) מציעה את סדרת התרמוסים המקצועיים "טרמובלוק" - תרמוסים איכותיים, אקולוגיים, אטומים לחלוטין וללא טעמי לוואי. השתייה נשמרת בטמפרטורה הנכונה בכל מקום שתבחרו: בכיתה, בטיול, בשטח, בפיקניק או בדרכים. החברה מתמחה בציוד ובאביזרים מקצועיים למטייל ולמשפחות.

התרמוסים עשויים משתי שכבות של נירוסטה 18/8, מה שמאפשר להם לבודד ולשמור היטב על חום וקור. כל מה שצריך הוא למזוג לתרמוס את המים או המשקה בטמפרטורה שאתם אוהבים: מים קרים או חמים, תה, קפה, חליטה ועוד, ופשוט לקחת לאן שרוצים.

התרמוסים מוצעים בעיצוב ארגונומי עם פינות ותבריגים עגולים, המונעים הצטברות חיידקים. בכל הדגמים פתח מילוי רחב המאפשר שימוש בקרח והם גם מתאימים לניקוי במדיח (ללא הפקק).








בסדרה ארבעה דגמים:

¨ 500 סמ"ק: כולל פקק שהוא כוס. שמירת חום - 15 שעות, שמירת קור - 50 שעות. מוצע בצבע נירוסטה בשילוב שחור. מחיר: 99 ש"ח
¨ 960 סמ"ק: עם פקק שהוא כוס. שמירת חום - 28 שעות, שמירת קור - 96 שעות. מוצע בצבע נירוסטה בשילוב שחור. מחיר: 129 ש"ח
¨ 1,200 סמ"ק: עם פקק שהוא כוס. שמירת חום - 32 שעות, שמירת קור - 100 שעות. מוצע בצבע נירוסטה בשילוב שחור. מחיר: 139 ש"ח
¨ 500 סמ"ק ספורט: כולל פקק ספורט עם לולאה לנשיאה. שמירת קור - 50 שעות. מוצע בנירוסטה בשילוב צבע שחור. מחיר: 99 ש"ח
להשיג ברשתות וחנויות למטיילים ובאתר.


***
גו נייצ'ר ישראל הוקמה בתחילת שנות ה-90 כמרכז חדשני של ידע וציוד למטייל הישראלי - לכל מזג אוויר ואקלים. בין המותגים שהיא משווקת: TATONKA ,SUNDAY, AKU, GoNature JRGEAR ועוד. לפני מספר שנים אימצה החברה את נוי-נה, פילה קשישה העוברת שיקום בחוות פילים ייעודית בתאילנד. השנה, אימצו גם את חברתה הטובה, דאו-טונג.












ריקי ברוך

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה