יום רביעי, 9 בנובמבר 2022

נובמבר מטורף בקוויק: כל החודש ללא מע"מ, iPhone 14 מתנה בכל שעה בימי שופינג IL היום מחר, וגם 1+1 על מוצרים נבחרים בסייבר מאנדיי

 



השבוע כשהילדים והנכדים שהו בחו"ל ואנו בחופשת סבתאות שתוכננה בעיקר למסעדות, בתי קפה, קריאה וזוגיות מרעננת, הגיע ונשאר להתארח אצלי וירוס אלמוני ש"טרף" לנו את כל התוכניות לחופשה כשנאלצתי להישאר בבית. אלא שזה לא הספיק. בעלי נחבל בתאונת עבודה שכפתה עליו מנוחה מוחלטת וכל מה שנותר לנו הוא לשבת בבית, לצחוק בעיקר מעצמנו ולהמתין להחלמה. 

יום חלף ועוד אחד והמקרר שלי התרוקן בהדרגה. אבל אני לא הייתי מודאגת. נכנסתי כהרגלי לאתר קוויק, ערכתי הזמנה וציפיתי לשליח.

מופתעת ושמחה ששוב בחרתי נכון. גליתי באתר כי בימים אלו של שופינג IL  גם בקוויק מפנקים (כמו תמיד) בהנחות של מוצרים רבים. 

ועכשיו - נובמבר מטורף בקוויק: כל החודש ללא מע"מ וגם iPhone 14 יחולק מתנה בכל שעה בימי שופינג IL של גוגל – היום מחר!!! 1+1 על מוצרים נבחרים בסייבר מאנדיי.




הרבה יתרונות מצאתי דווקא באתר קוויק. חלונות ההספקה קצרים, ההגעה לרוב ללא עיכובים וניתן לקבל משלוחים גם בימי שישי שזה עבורי אחד הדברים החשובים. היישר למטבח לשעת הבישולים. 


קוויק גאה להכריז על חגיגת נובמבר מטורפת במסגרתה יהיו באתר מגוון מבצעים סופר שווים, לא רק ב"חגי הקניות" המוכרים, אלא לאורך כל החודש.

במסגרת נובמבר, מדי שבוע ימכרו מוצרים ממגוון מחלקות מתחלפות במחירי מבצע ללא מע"מ. בשבוע הראשון, 1-7.11, ימכרו הגבינות, השמנים, החטיפים והממתקים ללא מע"מ. בשבוע השני, 8-14.11, ימכרו הסבונים, הלחמים, היוגורטים והמעדנים ללא מע"מ. בשבוע השלישי, 15-21.11, ימכרו דגני הבוקר, חטיפי הדגנים, המשקאות החמים, הפסטות, האורז והקטניות ללא מע"מ. בשבוע הרביעי, 22-28.11, ימכרו מוצרי הכביסה, נייר הטואלט והכלים החד פעמיים ללא מע"מ.

כמו כן, בימי שופינג IL של גוגל שיתקיימו ב-9-10.11, קוויק יוצאת בפעילות נוספת ומיוחדת, במסגרתה ניתן יהיה לזכות ב-iPhone 14 בכל שעה. כל מי שירכוש באתר קוויק ביומיים האלו, במינימום הזמנה של 500 ₪, יוכל להשתתף בפעילות ואולי לזכות באייפון. מי שיזמין את הסל הגבוה ביותר בכל שעה עגולה יזכה. שעות הפעילות הינן 07:00 בבוקר ועד חצות, סה"כ 34 זוכים. בכפוף לתקנון המפורסם באתר.

ולרגל הסייבר מאנדיי שחותם את חודש הקניות ב-28.11, קוויק משדרגים את הקמפיין השבועי הקבוע שלהם - "שני חינם", במסגרתו מוצעים מדי יום שני מגוון מוצרים במבצעי 1+1 (מוצרים זהים או הזול מביניהם) ל-24 שעות, ומרחיבים אותו, גם את כמות המוצרים שישתתפו במבצע וגם את זמן המבצע לשלושה ימים במקום יום אחד, כלומר בתאריכים 28-30.11.22.


את המוצרים שבמבצע, כמו גם את יתר המוצרים שבאתר, ניתן לקבל במשלוח מהיר מהיום להיום (בימים א'-ה' בהזמנה עד השעה 16:00, בימי ו' ובערבי חג בהזמנה עד השעה 10:00 ובהתאם לזמינות חלונות האספקה באתר). המשלוח הוא בעלות הנמוכה ביותר בשוק (מבין המתחרים), או במשלוח חינם בהזמנה מעל 499 ₪. ללקוחות חדשים יש חודש משלוחים חינם בהזמנות מעל 250 ₪. כמו כן, קוויק מציעה שירות איסוף עצמי בתוך שעתיים ממגוון נקודות איסוף ברחבי הארץ, מבלי לצאת מהרכב, כאשר עובדי קוויק הם אלו המעמיסים את הקניות לרכב. השירות החדשני שקוויק מציעה, מאפשר חוויית קנייה מהירה ונוחה, ובעלת סטנדרט גבוה של שירות ללקוח, שהינו ערך מוביל הנמצא תמיד לנגד עיני עובדי החברה - החל מהמלקט, שבוחר את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר עבור הלקוח, ועד לנציגי השירות הנותנים מענה בוואטסאפ ובמגוון הפלטפורמות הדיגיטליות. 








אני לקוחה נאמנה של quik. השרות אמין, מהיר, הכל טרי, מגיע בצורה מסודרת בקירור וכל שנותר לי הוא לארגן את המוצרים ולחזור למנוחה לצפות להחלמה.
לפרטים נוספים לחצו כאן.














ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה