יום ראשון, 20 באוגוסט 2023

סולתם מגוונת את צבעי הפריזמה - סדרת הסירים וכלי הבישול האיכותית עם שישה צבעים מונוכרומטיים יפים הנוספים לקולקציה - תתחדשו






המטבח שלי מאוכלס בסירי סולתם כבר 40 שנה. כמוני גם אימי שהלכתי ובדרכה ואחיותיי. אין תחליף לסירי סולתם ולכן כייף להתחדש בהם בכל הזדמנות שבאה לפתחי. 
בימים אלו ולאור ההצלחה, מגוונת חברת סולתם את צבעי הפריזמה בסדרת הסירים וכלי הבישול האיכותית והצבעונית שכולנו אוהבים. 



פריזמה, סדרת כלי הבישול הצבעונית של סולתם תהפוך הסעודה המשפחתית וארוחות החג לצבעוניים ומשמחים עוד יותר. שישה צבעים מונוכרומטיים יפים הנוספים לקולקציה: ורוד בייבי, ורוד פודרה, ירוק מרווה, צהוב, תכלת וכחול ארטיק. העיצוב המדליק והצבעוניות לא רק מוסיפים צבע למטבח, אלא מבטיחים עמידות וביצועים יוצאי דופן ואיכות בלתי מתפשרת של נוחות בישול.




הכלים בסדרת פריזמה מעוצבים בקפידה, עשויים חומרים איכותיים, עמידים ובריאים לבישול. כחלק מכך כולם עשויים אלומיניום יצוק המאפשר חלוקת חום שווה ויעילה שחוסכת זמן ואנרגיה וציפוי NON STICK איכותי בעל מראה שיש המונע את הדבקות המזון ומאפשר בישול בריא עם שימוש מופחת בשמן. כמו כן, הסדרה אינה מכילה PFOA ונטולת קדמיום ועופרת.


מכסה הסירים עשוי זכוכית שקופה חסינה לחום המאפשרת לעקוב אחר תהליך הבישול עם חריר לשחרור אדים. טבעת הגנה מנירוסטה במכסה מבטיחה אטימה טובה ושומרת על הציפוי. הידיות הינן ארגונומיות ומבטיחות אחיזה נוחה. הכלים מתאימים לשימוש בתנור (המכסה עד טמפרטורה של 180 מעלות) ובכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה.


הסדרה מגיעה במגוון גדלים לבחירה: מחבתות בקטרים של 20, 24 ו-28 ס"מ, סירים בקטרים של 20, 24 ו-28 ס"מ, סוטאז'ים בקטרים של 28 ו- 32 ס"מ וקלחת בקוטר 16 ס"מ. 
לפרטים היכנסו לאתר סולתם.















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה