יום שני, 21 באוגוסט 2023

כבר בקרתם בתערוכת הדינוזאורים בהיכל טוטו חולון?



תערוכת "הדינוזאורים באים" נמצאת בימים אלו בישראל בהיכל טוטו חולון. התערוכה מציגה דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי ועוד מגוון פעילויות ומיצגים. 

מדובר בתערוכה חדשה ובינלאומית המיועדת למבקרים בכל הגילאים, היא מתפרסת על פני שטח של כ-2000 מ"ר ותציג עשרות דגמי דינוזאורים ענקיים עד לגובה של 12 מטרים.

דגמי הדינוזוארים משולבים עם הסברים ורקע על תקופת הדינוזאורים בכדור הארץ ומציגים חוויה רב חושית עם מוזיקה, תאורה מיוחדת וצבעים. עוד בתערוכה מתחמים שונים בהם יכולים הילדים לקחת חלק אקטיבי.



בין המתחמים השונים: מתחם VR של מציאות מדומה, מתחם הפרה-היסטורי בו יוכלו הילדים להכיר מקרוב את העולם הפרה-היסטורי, מתחם Xbox, מתחם יצירה, מתחם חפירות ארכיאולוגיות ועוד מתחמים והפעלות שונות ומגוונות.






תערוכת הדינוזאורים כרטיסים, מחירים והנחות:

מכירת הכרטיסים לתערוכת הדינוזאורים מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 119 ש"ח לאדם כשרכישת כרטיסים הכרחית לילד מגיל שנתיים ומעלה. ישנה הנחות לרוכשים כרטיס משפחתי של 4 נפשות ב-350 ש"ח בלבד. מימוש המבצע נעשה באתר.
תערוכת הדינוזאורים באים – תאריכים ושעות פעילות

התערוכה בהיכל טוטו חולון בין התאריכים 20 ביולי ועד ה-2 בספטמבר 2023. שעות פעילות התערוכה הן כדלקמן:
בין התאריכים 13 באוגוסט ועד ה-2 בספטמבר 2023 – ימי ראשון עד חמישי וימי שבת בין 09:00 ועד 18:30 ובימי שישי בין 09:00 ועד 15:30.

כתובת התערוכה: היכל טוטו חולון פארק פרס, שדרות ירושלים 220, חולון.
לכרטיסים לחצו כאן.






























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה