יום ראשון, 7 באפריל 2024

תכירו את פרפיום קלין - המפגש בין איכות, ניקיון וניחוח.

 


אני יוצאת מנקודת הנחה כי רבים מאיתנו כבר מכירים את המוצרים הנפלאים של פרפיום קלין המותג המפגיש בין איכות לניחוח בכל פינות הבית.

למי שטרם הכיר, אספר מעט כדי שתוכלו להבין על מה אני כל כך מתמוגגת.

ראשית ולפני הכל מדובר במוצרים שהם כחול לבן.
פרפיום הוקמה בשנת 2013,מתוך רצון ליצור מבשמי בדים ומבשמי רצפות איכותיים, מיוחדים וחזקים, שנרקחו לפי פורמולות ייחודיות. המבשמים נטולי אלכוהול ואינם דליקים. יתרה מכך הם ידידותיים לסביבה.
כל התכשירים לא נוסו על בעלי חיים, הם מרוכזים במיוחד, ולכן הנינוח נשאר לאורך זמן.
תכשרי המותג פרפיום מיוצרים בשלל ריחות: מתוקים, מרעננים, קוסמטיים, בריחות של מרככי כביסה ועוד…
מתאימים לשימוש על מגוון רחב של בדים ומשטחים.



המבשמים של פרפיום הינם חלק בלתי נפרד מהבית ישנו מגוון רחב של ריחות החל מריחות רעננים, מתוקים, קוסמטיים ובריחות של מרככי כביסה אשר ניתן להתאימם לכל בית.


מפעל פרפיום מייצר מבשמים בדים, מבשמי רצפות, נוזלי כביסה ומפיצי ריח לבית מרוכזים וחזקים מאוד שנשארים לאורך זמן ואני קבלתי את המבחר המושלם להתנסות.

הראשון שמצא את דרכו אל חדר הכביסה שלי היה תכשיר PER- 238 ניקוי והיגיינה למכונות כביסה. התכשיר מרוכז. הוא מסיר אבנית, מנטרל ריחות לא נעימים במכונה, מנקה את התוף ושומר על חלקיה הפנימיים של המכונה. מכונות הכביסה שהעמדתי לאחר הניקוי הוציאו כבסים ריחניים במיוחד בעיקר בגלל שהשתמשתי בתכשיר הדגל כביסכל רוז המעניק לבגדים 4 פעולות בתכשיר אחד: מנקה, מרכך, מבשם ואנטי בקטריאלי.




עוד באתר פרפיום קלין לבחירתכם בקניה ישירה ומשלוח עד הבית
פרפלור לבישום וחיטוי הרצפות. הניחוח שנותר אחרי שטיפה נשמר לאורך שעות! בכל פעולת השטיפה מעניק התכשיר בישום, חיטוי, ניקוי והברקה! התכשיר מרוכז פי ארבעה מנוזלי רצפות רגילים ולכן אמליץ שלא לעבור את כמות החומר המומלצת הרשומה על גבי האריזה.


חשוב לי לציין כי המבשמים אינם משאירים סימנים ומתאימים לשימוש על כל סוגי המשטחים, לרבות: שיש, טרצו, גרניט פורצלן, קרמיקה, PVC ומשטחים עם שכבת וקס. 


את נוזל הכלים SHINE הכנסתי פעם ראשונה למטבח. לא השתמשתי בו בעבר. זוהי פורמולה חדשנית של הסרת שומנים וניקיון יסודי ומבריק במינימום חומר. תוכלו לבחור בין שלושה ניחוחות שונים של נוזל כלים מרוכז וריחני במיוחד, 24% חומר פעיל. טיפה קטנה מספיקה לכלים רבים. 

את מבחר מוצרי הניקיון המקצועיים שבאתר תוכלו לבחור מכאן. הם מושלמים לניקיון יום יומי ולא רק לקראת הניקיון הגדול של פסח. (אצלי הפסח הוא כל השנה!) 

מסיר הכתמים חוסך לי הרבה "כאב ראש" כי כל שנדרש הוא לרסס ישרות על הכתם משני הצדדים, לשפשף בעדינות את אזור הכתם, להחדיר את החומר אל תוך סיבי הבד, לתת לחומר לעבוד עד 5 דקות ולכבס. התכשיר מתאים לשימוש בכביסה צבעונית ולבנה בהתאם להוראות היצרן של הבגד.

אני פחות אוהבת לטפל בשומנים קשים. אבל כשניסיתי את PER 621 –מסיר השומנים, הבנתי שאני חוסכת מעצמי את אותם שפשופים מתישים. מסיר השומנים של פרפיום מיועד להסרת שומנים שרופים וקשים קר/חם
מתנורים, מסירים, ממחבתות, תבניות, קולטי אדים, משטחים ותנורי גריל. רק לרסס על המשטח המיועד לניקוי, להמתין מספר דקות ולנגב בעזרת מטלית או בשטיפה. 



יש לבעלי "פטיש" לברזים מבריקים.  (האמת שהוא סוג של חולה ניקיון...) אחרי כל שימוש הוא נוהג לייבש, להבריק ולהחזיר למצב חדש. באמצעות PER 256 – מסיר אבנית חלודה ולכלוך קשה, הוא מתיז על הברזים, ממתין דקה אחת לא יותר. משפשף במטלית, שוטף היטב ומנגב במטלית יבשה עד להברקה.

בתחום המבשמים היצע הניחוחות רחב, מה שמספק מענה למנעד רחב של ניחוחות. שהרי "על טעם ועל ריח אין מה להתווכח..." 


מבשמי הבדים מיועדים לשימוש לאחר כביסה, לפני / או אחרי הייבוש (במייבש או בתלייה), אידאלי לבישום בארונות בגדים, בתוך רכבים, על אריחים או בכל חדר בבית אם תרצו למלא את החדר בניחוחות איכותיים. תמצאו באתר ובנקודות המכירה מבחר סוגי בשמים וצפויים להתווסף בעתיד.

תוכלו ולהזמין את מארז הפסח המושלם במשלוח חינם מעל 245 שקלים.



למבצעים, המלצות וטיפים הצטרפו לדף פרפיום קלין באינסטגרם

לאיתור נקודת מכירה קרובה אליכם לחצו כאן.






















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה