יום ראשון, 7 באפריל 2024

תכירו את אקטיזיים השרברב האוסטרלי לטיפול אקולוגי אצלכם במטבח, במקלחת ובשרותים

 


כולנו עסוקים בימים אלו בניקיון הבית, החצרות, ארונות המטבח, הספות, המקררים, המזווה, ודואגים להרחיק כל מה שלא מתאים לנו לקראת חג הפסח. אבל האם שעצרתם לרגע ושאלתם את עצמכם מה מצב הצנרת בכיורים? הביוב? האשפה? פתחי הניקוז ודוגמתם שעובדים עבורנו ולמעננו כל ימות השנה?
האם אתם מתפנים אליהם רק כשיש סתימה? כשהמים לא מחלחלים בכיור? שהביוב עולה? 

מהיום לא עוד. 
הביוב סתום? הניקוז חסום? האשפה מסריחה? הריחות הרעים עולים?
תכירו את אקטי השרברב הטבעי שלכם שמרחיק ריחות רעים, זבובי מקלחת, מטפל במדיח הכלים, במכונת הכביסה ובטוחן האשפה. 

אקטיזיים הומצא בשנות השישים של המאה העשרים באוסטרליה, ומאז פתיתי אקטיזיים הם חיילים חשובים ומשמעותיים במהפכה האקולוגית הירוקה בטיפול בשפכים. לאקטיזיים אורך חיי מדף ארוכים, ממש כמה שנים, והוא שומר לכל אורך התקופה על יציבות המרכיבים.
ממציא האקטיזיים קיבל כהוקרה OBE על המצאתו, ועל השירות שנתן למערכת האקולוגית באוסטרליה.


כשהגיעה ערכת ההתנסות גייסתי את בעלי וביחד טיפלנו בכל הצנרת הביתית תוך שימוש בתכשירים הבאים:
 
פתיתי אקטיזיים למניעת סתימות
מונע ריחות רעים וסתימות ביוב מזרז פירוק אורגני של פסולת, לטיפול שוטף במערכת שפכים זורמת. באופן שוטף בעזרת אנזימים וחיידקים ידידותיים.




בלילה אחרי ארוחת הערב כשסיימנו את מטלות המטבח והותרנו אותו נקי לקראת הבוקר, הכנסנו לפי ההנחיות על גבי האריזה כף של פתיתי אקטי לתוך פתח הניקוז הזרמנו מים והותרנו לactizyme לעשות את העבודה. בבקר השתמשתי בכיור כבשגרה ולאחר יום הצלחתי לחוש את הזרימה השוטפת של המים אל תוך הצנרת בדרך לביום.
הכיור לא היה סתום באורח קיצוני אבל פעולת הפתיתים עשתה את מה שאמורים היינו לעשות בכל חודש וכך נעשה מעתה.



מקלוני אקטי-פלוא Acti-Flow 
מקלונים מרוכזים במיוחד לניקוי עוצמתי ונטרול ריחות רעים של קווי ניקוז ביתיים. המקלונים מונעים ריחות רעים העולים בדרך כלל מהביוב ומביאים עימם ברחשים. המקלות מכילים אנזימים ומיקרו אורגניזמים הפועלים באופן טבעי אקולוגי וירוק הבטוח לשימוש לצנרת ולאטמים. כל שצריך לעשות הוא להכניס מקל אחד לפתח הניקוז אחת לחודש ולהנות מהשינוי.


עוד אציין שאקטי-פלוא Acti-Flow אינו פוגם או גורם נזק לצנרת הביוב ולאטמים. השימוש בו בטוח ומומלץ כתחזוקה מונעת אחת לחודש. 


אקטיזיים נוזל G מוכן לשימוש 0.7 ליטר
גם אתם כמוני שונאים ריחות רעים ורגישים להם? אני מצאתי את הפתרון המיידי: אקטיזיים נוזל G חומר ירוק אקולוגי מיועד לנטרל ריחות רעים בדרך טבעית  מוכן ובטוח לשימוש. 
יתרונו הרב של המוצר שהוא מוכן לשימוש ואינו מסכן את בעלי החיים שמסתובבים אצלי בבית וגם לא את נכדי הקטנים שמגיעים לכל מקום גם כשהם תחת השגחה.




אקטיזיים נוזל G מתאים לריסוס סביב פחי אשפה, פתחי ביוב, במקלחת, במלונת הכלב, אסלות, חדרי אשפה, שטיחים, משטחים, ריחות עובש וטחב ועוד. 
כאמור, הוא מוכן לשימוש ומיועד לנטרל ריחות רעים ולפתוח סתימות. 

👈הבית שלי מוכן לפסח והצנרת זורמת כהלכה.

*לפרטים נוספים פנו לשרות לקוחות 055-6868007
*את כל מוצרי אקטיזיים ניתן לרכוש ישירות באתר או בחנויות בהתאם לפריסה הבאה.


























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה