יום שישי, 5 באפריל 2024

רולדות בצק פריך בממרח חלוה



בימים אלו משיקה חברת "אחוה" ממרח חדש בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים: ממרח חלוה ללא תוספת סוכר ואני קבלתי אותו להתנסות. 

סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, מבוססי טחינה גולמית ומהווים מקור טוב לסידן, ברזל וסיבים תזונתיים • לסדרה מצטרף ממרח חלוה ללא תוספת סוכר המכיל 100% חלוה ומשמש כמקור טוב לסיבים ולברזל.




ממרח החלוה כמו גם ממרחים נוספים וטעימים מבית אחוה נמצאים אצלי במזווה באורח קבע. הם משמשים אותי לאפייה ואת כולנו לממרחים על גבי קרקרים מלוחים!! כן מלוחים. על פטיבר, עם בייגלה ועוד בדרכים מוזרות היוצרות שילוב טעמים חדשני ושווה כל ביס.

היתרון הנוכחי למוצר החדש מבית אחוה הוא בעובדה שהוא ללא תוספת סוכר. 

את הרולדות הקבועות שלי אני מכינה לעתים מזומנות. אני מגוונת במילויים שונים. אפשר עם תמרים, אפשר עם קקאו וקינמון, עם ממרחי שוקולד שונים עם ממרח ריבת חלב או עם ממרח חלוה וממרח שוקולד כמו שהכנתי הפעם.


בצק פריך לרולדות

3.5 כוסות קמח תופח
1 סוכר וניל
3/4 כוס סוכר
200 גרם חמאה
גרדת תפוז
מיץ מחצי תפוז טרי סחוט 

ההכנה
ללוש בצק מכל המרכיבים
לעטוף בנילון נצמד
לשים במקרר במנוחה של שעתיים.
להוציא לחלק את הבצק לארבעה חלקים 
לרדד כל חלק לעלה.
למרוח ממרח חלוה של אחוה ולגלגל.
בסכין חדה לסמן פסים של עוגיות ולחתוך מעט
למרוח ביצה ושומשום (לא חובה)

לאפות ב180 מעלות. 
להוציא ולצנן על רשת. 
אפשר לבזוק אבקת סוכר.



חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל פסח ממרח חדש בסדרת הממרחים המתוקים, מבוססי טחינה גולמית: ממרח חלוה ללא תוספת סוכר. הממרח החדש מכיל 100% חלוה וסוכרים רב כוהליים, בטעם עשיר ונפלא של חלוה מתוקה ומתאים לשימוש כממרח מתוק לכריכים, עוגות ועוגיות.

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר וממרח חלוה. הממרחים בכשרות מהדרין והם נהדרים לשימוש כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. חלק מממרחי הטחינה משמשים כמקור טוב לסיבים, חלק לברזל והם לא מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד.


  
בהתייחסותה לממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, מסבירה יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, כי לא פעם מכילים ממרחי השוקולד כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים. הממרח מכיל 51% טחינה משומשום מלא, ערכים גבוהים של סידן (460 מ"ג ב-100 גרם), כמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם). לדבריה, מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים.

כל הממרחים כשרים לפסח בהשגחת בד"ץ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.















ריקי ברוך
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה